„Jej czarne oczy” i „A wszystko te czarne oczy” w najnowszych spotach Vision Express
  • 2
  • 0
17.06.2019

„Jej czarne oczy” i „A wszystko te czarne oczy” w najnowszych spotach Vision Express

Ruszyła kolejna odsłona kampanii sieci salonów optycznych Vision Express. W spotach można usłyszeć przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin oraz szlagier biesiadny „Gdybym miał gitarę” (A wszystko te czarne oczy).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46680 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2019

Jak marki luksusowe zdobywają nowych klientów – raport Deloitte

Ponad trzy czwarte firm spośród stu największych na świecie producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż. Marki luksusowe, by sprostać wymaganiom młodych klientów z pokolenia Y i Z, muszą na nowo zbudować swoją tożsamość. Dotychczas opierały ją na długoletniej historii i tradycji. Tak wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2019. Bridging the gap between the old and the new”.