Oknoplast promuje okna Prismatic
  • 1
  • 0
17.06.2019

Oknoplast promuje okna Prismatic

Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna Prismatic. Stworzone na potrzeby akcji spoty widzowie mogą zobaczyć od 17 czerwca. Nowy produkt jeszcze nie pojawił się w ofercie firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2019

Jak marki luksusowe zdobywają nowych klientów – raport Deloitte

Ponad trzy czwarte firm spośród stu największych na świecie producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż. Marki luksusowe, by sprostać wymaganiom młodych klientów z pokolenia Y i Z, muszą na nowo zbudować swoją tożsamość. Dotychczas opierały ją na długoletniej historii i tradycji. Tak wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2019. Bridging the gap between the old and the new”.