Nowe oblicze królaNowe oblicze królaNowe oblicze królaNowe oblicze króla
Teraz królem jest produkt. Podobno zdrowszy (fot. kadr ze spotu California Whopper)

Nowe oblicze króla

Nowe oblicze króla
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Nie można wciąż tylko szokować. Przychodzi czas na ustatkowanie się. Siedem lat zabawy wystarczy – teraz król musi zdobyć nowych poddanych. Burger King przed wakacjami zmienił agencję reklamową. Za tym poszła radykalna zmiana komunikacji. Pierwszy spot nowej agencji jest czysto produktowy, bez fajerwerków. Dotyczy jedzenia, a nie wymyślonych postaci czy historii. I (przynajmniej na razie) konsumentom się to podoba.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się