Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?
Dostosowanie treści do ekranów mobilnych to podstawa i dla Y, i dla Z (fot. Pixabay)

Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?

Milenialsi i Gen Z – jak do nich mówić w imieniu marek?
Paweł Kardel

Paweł Kardel

-

senior social media specialist, Love to Talk

Paweł Kardel

Paweł Kardel

senior social media specialist
Love to Talk

Z branżą social media związany jest od 5 lat. Pracował w GroupM i Avenew Media, gdzie wspierał m.in. marki Alior Bank, Browar Namysłów, Łomża Jasne Że Pełne, Danone, Subway, Nikon, Hebe, Mieszko, Allegro, Pekao i The Heart Tech.

Wam też zdarzyło się kiedyś pomylić zetki z milenialsami? Łatwo tu o dezorientację, bo granice oddzielające jedno pokolenie od drugiego są nieostre. Nigdy wcześniej przemiany generacyjne nie następowały tak szybko. A specyfikę generacji Y i Z dobrze jest znać – wcale nie po to, by nadmiernie ulegać tendencji do pokoleniowego szufladkowania.

Dynamika wspomnianych zjawisk nie ułatwia ekspertom próby stworzenia odpowiedniej charakterystyki poszczególnych pokoleń i jej przedstawicieli. A takie opracowanie, uwzględniające tło kulturowe, jest szczególnie ważne dla marek, które chcą mieć wpływ na styl życia swoich odbiorców.
Milenialsi i Gen Z – krótka charakterystyka

Pokolenie Y – znane również jako milenialsi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się