„Tymbark Musy – To (się) wciąga” – marka z nową kampanią promującą musy
  • 1
  • 2
31.08.2022

„Tymbark Musy – To (się) wciąga” – marka z nową kampanią promującą musy

Marka w najnowszym spocie prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności i obowiązki. Łączy ich to, że potrzebują mieć przy sobie pożywną przekąskę. Nagranie jest utrzymane w konwencji teledysku hip-hopowego.

Tymbark jest liderem w tej kategorii i ma najszersze portfolio produktowe w tym typie opakowania na polskim rynku. Poprzez hasło „Tymbark Musy – To (się) wciąga” kampania ma zachęcać odbiorców, by spożywali więcej wartościowych przekąsek.

Spot będzie widoczny w stacjach telewizyjnych, kanałach VOD, na YouTube oraz w sklepach, z dodatkowym wsparciem influencerów. Spot wyreżyserował Letemknow. Kampanię przygotowała agencja Brainbox, media kupił dom mediowy Starcom.

  • 2
Tymbark Musy promowane kampanią

Tymbark Musy promowane kampanią

Tymbark Musy promowane kampanią

31 sierpnia 2022