Black Energy Drink rusza z długofalową komunikacją dla graczy
  • 1
  • 3
17.04.2023

Black Energy Drink rusza z długofalową komunikacją dla graczy

„Króluj w grach” to seria działań marki Black Energy Drink. Jej celem jest rozszerzenie komunikacji marki kierowanej do graczy, spójne z ideą „King of the Night”.

Akcja marki napoju energetyzującego Black Energy Drink jest zaplanowana na wiele miesięcy. W jej skład wchodzą m.in.:

  • seria poradników,
  • aktywacje influencerów,
  • konkursy z wiedzy o grach,
  • robione na zamówienie nagrody,
  • aktywacja zakupowa.

Aktywność została stworzona z myślą zarówno o nowych graczach, jak i starych wyjadaczach. Projekt angażuje influencerów dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i tytułach gier, tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie.

Ogłoszenie akcji zostało opublikowane 22 marca. Można już oglądać pierwsze poradniki na kanałach social media marki, jak i na kanałach YouTube zaangażowanych twórców.

Akcję opracowała i realizuje Next Level Agency.

  • 3
Black Energy Drink z komunikacją skierowaną do graczy

Black z komunikacją skierowaną do graczy

Black Energy Drink z komunikacją skierowaną do graczy
Black Energy Drink z komunikacją skierowaną do graczy

17 kwietnia 2023