- 1
- 3
Black Energy Drink rusza z długofalową komunikacją dla graczy
„Króluj w grach” to seria działań marki Black Energy Drink. Jej celem jest rozszerzenie komunikacji marki kierowanej do graczy, spójne z ideą „King of the Night”.
Akcja marki napoju energetyzującego Black Energy Drink jest zaplanowana na wiele miesięcy. W jej skład wchodzą m.in.:
- seria poradników,
- aktywacje influencerów,
- konkursy z wiedzy o grach,
- robione na zamówienie nagrody,
- aktywacja zakupowa.
Aktywność została stworzona z myślą zarówno o nowych graczach, jak i starych wyjadaczach. Projekt angażuje influencerów dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i tytułach gier, tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie.
Ogłoszenie akcji zostało opublikowane 22 marca. Można już oglądać pierwsze poradniki na kanałach social media marki, jak i na kanałach YouTube zaangażowanych twórców.
Akcję opracowała i realizuje Next Level Agency.
- 3