- 1
- 15
Answear w reklamie zachęca klientów do przesuwania granic
W 11 krajach ruszyła wiosenna kampania Answear „Lifespiration starts here”. W przewrotnym spocie marka zachęca klientów do rezygnacji z presji konwenansów w modzie i życiu.
Bohaterowie najnowszej kampanii Answear cieszą się życiem i na nowo interpretują ogólnie przyjęte normy społeczne. Ich działaniom towarzyszy dystans, luz i lekka nonszalancja. Marka zachęca równocześnie klientów, aby robić to z szacunkiem i poszanowaniem różnorodności. Jedni mają ochotę iść całkowicie pod prąd, inni niekoniecznie chcą przekraczać wszystkie granice. Wolą jedynie je umiejętnie przesunąć.
Kampania startuje 17 kwietnia w 11 krajach, w których działa Answear.com: Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.
Działania reklamowe obejmą telewizję oraz internet (display). Za kreację i koncept kreatywny odpowiedzialna jest Feeders Agency, za zakup mediów na rynku polskim i części rynków europejskich – dom mediowy OMD. Spot wyreżyserowany przez Alana Willmanna i wyprodukowany przez Warsaw Creatives zrealizowano w RPA. Stylizacje stworzył Łukasz Witek, główny stylista marki. Utwór muzyczny wykorzystany w nagraniu to „Surfin” Kida Cudiego oraz Pharrella Williamsa.
- 15