- 3
- 1
„Zakupy to nie zapasy” – nowa kampania Delio
W nowej kampanii supermarket online Delio (Grupa Żabka) zachęca do przemyślanych zakupów. Plusem wizyty w internetowym sklepie ma być nie tylko wygoda, ale także dowóz tego samego dnia, atrakcyjny próg darmowej dostawy i lepsze planowanie codziennych wydatków.
Konsumenci dowiedzą się o zaletach Delio m.in. z trzech spotów kampanii.
Marka porusza m.in. problem marnotrawstwa jedzenia. Powodem, dla którego marnujemy żywność, jest często „kupowanie oczami” czy dosztukowywanie koszyka, żeby osiągnąć próg darmowej dostawy. Doprowadza to do zamiany lodówki w spiżarnię z zapasami, gdzie większość towarów marnuje się, zanim zdążymy je skonsumować. Rozwiązaniem tej bolączki ma być demonstrowana w reklamie dostawa tego samego dnia.
Kolejnym problemem poruszanym w kampanii jest tzw. spacer farmera. Ciężkie siatki wrzynają się bowiem w ręce, a także pękają w najmniej oczekiwanym momencie. Promocyjne spoty w humorystyczny sposób starają się przekonać klientów, że korzystanie z zakupów w Delio pozwala wyeliminować ten problem.
Za stworzenie platformy komunikacji „Zakupy z głową” oraz koncept kreatywny kampanii 360 stopni odpowiada agencja Stor9. Produkcją wszystkich spotów (digital oraz kino) i sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny 9Production, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.
- 1