W biznesie upatrujemy lidera zmian i stabilizacji społecznej. Wyniki badania Edelman Trust Barometer 2022
  • 0
  • 1
20.01.2022

W biznesie upatrujemy lidera zmian i stabilizacji społecznej. Wyniki badania Edelman Trust Barometer 2022

W badaniu Edelman Trust Barometer 2022 wskaźnik zaufania Trust Index, podobnie jak rok temu, wynosi globalnie 56 punktów. Oznacza to, że nadal panuje ogólny brak zaufania. Zgodnie z założeniami badawczymi o zaufaniu świadczy bowiem uzyskanie wyniku na poziomie minimum 60 proc. Jedyną instytucją godną zaufania okazał się biznes – 61 proc. (bez zmian).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2022

19 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2022

Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch obszarach kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów. Zgłaszający się mają szansę na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.