W ubiegłym roku miało miejsce wiele ważnych zjawisk, które wpłyną na marketing w roku 2022. Przyglądamy się istotnym trendom przez pryzmat głośnych, kluczowych wydarzeń minionych dwunastu miesięcy.Z całego morza ciekawych wydarzeń, jakie miały miejsce w 2021, staraliśmy się wyłowić te, które naszym zdaniem wpłyną na marketingowe trendy 2022 roku. Wśród nich zauważyliśmy:
Powrót zainteresowania technologiami AR i VR w kontekście metawersów – alternatywnych światów, które chcą tworzyć nie tylko liderzy Big Tech.
Rosnące zainteresowanie technologią blockchain, która w marketingu przekłada się na coraz szersze zastosowanie NFT.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.