Marketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketinguMarketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketinguMarketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketinguMarketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketingu
Zaangażowanie, wspólnota i nowe, cyfrowe interakcje – czy na tym trzeba się skupić w nadchodzącym roku? (fot. Marketing przy Kawie)

Marketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketingu

Marketingowe trendy 2022 – przełomy czy kontynuacja? Wydarzenia z 2021, które będą kształtować nadchodzący rok w marketingu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W ubiegłym roku miało miejsce wiele ważnych zjawisk, które wpłyną na marketing w roku 2022. Przyglądamy się istotnym trendom przez pryzmat głośnych, kluczowych wydarzeń minionych dwunastu miesięcy.

Z całego morza ciekawych wydarzeń, jakie miały miejsce w 2021, staraliśmy się wyłowić te, które naszym zdaniem wpłyną na marketingowe trendy 2022 roku. Wśród nich zauważyliśmy:

Powrót zainteresowania technologiami AR i VR w kontekście metawersów – alternatywnych światów, które chcą tworzyć nie tylko liderzy Big Tech.
Rosnące zainteresowanie technologią blockchain, która w marketingu przekłada się na coraz szersze zastosowanie NFT.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się