„Bitwa o wozy” także w drugiej turze wyborów prezydenckich
  • 0
  • 1
8.07.2020

„Bitwa o wozy” także w drugiej turze wyborów prezydenckich

Podczas drugiej tury wyborów prezydenckich gminy liczące do 20 tys. mieszkańców, w których zostanie odnotowana najwyższa frekwencja wyborcza, otrzymają wóz strażacki. Do wygrania w ramach akcji „Bitwa o wozy” MSWiA tym razem będzie 49 pojazdów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2020

7 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2020

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.