0 4 0 25.08.2021Z jakich usług Polacy korzystają przez internet – wyniki badaniaPandemia zmieniła wszystko, z naszymi codziennymi przyzwyczajeniami na czele. W czynnościach, które jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu wykonywaliśmy na żywo, dziś pomaga nam urządzenie podłączone do internetu. Czy i w jakim stopniu Polacy korzystają z e-usług? Sprawdzono to w badaniu Blue Media „Finanse i zwyczaje finansowe Polaków w czasie pandemii”, zrealizowanym przez agencję badawczą Satisface.
0 2 0 25.08.2021Nowe koszulki siatkarskiej reprezentacji Polski od marki AdidasPrzed polskimi siatkarkami i siatkarzami nowe wyzwania. Będą im stawiać czoła w nowych koszulkach marki Adidas, które zadebiutują podczas nadchodzących mistrzostw Europy. To właśnie w strojach tej marki nasi siatkarze zdobywali złote medale mistrzostw świata w latach 2014 i 2018, a siatkarki notowały znakomite występy choćby podczas Siatkarskiej Ligi Narodów.
1 2 0 25.08.2021Bez względu na dystans, łączą nas geny – nowa kampania Fundacji DKMS16 sierpnia ruszyła nowa kampania Fundacji DKMS, promująca ideę dawstwa szpiku. Główną bohaterką jest Hania, która żyje dzięki dawcy szpiku.
0 1 0 25.08.2021Zmieniają się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu – pokazuje badanie SalesforcePolscy specjaliści ds. marketingu pozostają optymistycznie nastawieni do przyszłości swoich organizacji. Jest tak mimo bezprecedensowych zmian i wyzwań, które pojawiły się ostatnio. Wynika to z 7. edycji raportu Salesforce „State of Marketing”. Raport wskazuje też na znaczące inwestycje w narzędzia, technologie i kanały, które stały się niezbędne w erze sprzedaży wielokanałowej.
0 2 0 25.08.2021Gang Swojaków w Biedronce – kolejna akcja lojalnościowa z maskotkamiPo Fajniakach, Słodziakach, Ekosłodziakach i Świeżakach sklepy Biedronka przedstawiają nowe maskotki do odbierania za zakupy. Tym razem są to Swojaki – 12 zwierząt znanych z polskich lasów, gór, rzek i morza. Akcja lojalnościowa zaczyna się 26 sierpnia.
1 3 0 25.08.2021Borys Szyc i Michał Żebrowski w pojedynku na szable w nowym spocie burgerów Maestro z McDonald’sZ końcem wakacji McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego burgery Maestro ponownie zaangażowano aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Temu drugiemu trudno przyznać się, że faktycznie zamawia tego burgera w sieci fast food.
1 3 0 24.08.2021Mural marki Lilou w ścisłym centrum WarszawyW sierpniu przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie zaprezentowany został ekologiczny mural Lilou – marki personalizowanej biżuterii.
0 4 0 24.08.2021Columbus zasila Jelcza w HimalajachPonad 10 tys. km przejadą uczestnicy projektu „Jelczem w Himalaje”. 21 sierpnia wyruszyła wyprawa, która podąża śladami ekspedycji himalajskich z lat 70. i 80. Firma Columbus dostarczyła panele fotowoltaiczne, dzięki którym wyprawa ma zyskać nieograniczony dostęp do energii ze słońca.
0 1 0 24.08.2021Stars.Space rozpoczyna strategiczną współpracę z TikTokiemStars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, ma umowę strategiczną z TikTokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.
0 1 0 24.08.2021Killian Hayes ambasadorem marki PumaPuma ogłosiła podpisanie kontraktu z Killianem Hayesem. To jeden z najbardziej obiecujących młodych sportowców we Francji. Obrońca Detroit Pistons (NBA) będzie pełnił rolę globalnego ambasadora marki.