0 1 0 0 0 16.11.2018Oświadczenie Mondelēz International w sprawie akcji Greenpeace z Oreo o smaku wylesiania15 listopada poinformowaliśmy o akcji zorganizowanej przez Greenpeace USA przed siedzibą Mondelēz International. Wystąpienie organizacji zwracało uwagę na kwestię pozyskiwania oleju palmowego. W odpowiedzi na naszą publikację firma przesłała oświadczenie.
1 1 0 0 0 16.11.2018Zakazana reklama Iceland Foods zyskuje popularność w InternecieBrytyjska sieć marketów Iceland Foods w świątecznej kampanii wykorzystała spot stworzony przez Greenpeace. Chciała w ten sposób poinformować o wycofaniu oleju palmowego ze swoich produktów. Kreacja została jednak uznana za niezgodną z przepisami przez tamtejszy organ odpowiedzialny za weryfikację reklam. Marka zamieściła ją więc w Internecie, gdzie zdobywa kolejne odsłony.
0 6 0 0 0 16.11.2018Lotos razem z polskimi narciarzami przez kolejne cztery lata16 listopada na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle-Malince odbyła się konferencja. Podczas wydarzenia podpisano umowę o przedłużeniu współpracy pomiędzy Grupą Lotos a Polskim Związkiem Narciarskim. Firma będzie sponsorować skoczków i biegaczy narciarskich do 2022 r.
1 2 0 0 0 16.11.2018Kaufland w świątecznej kampanii jako oficjalny sklep św. MikołajaKaufland rozpoczął kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest św. Mikołaj.
0 0 0 0 0 15.11.2018Facebook pozwoli cofać wiadomości w Messengerze. Wprowadza w Polsce nową funkcję unsendFunkcja unsend w Messengerze pozwoli użytkownikom cofnąć omyłkowo wysłaną wiadomość, która zniknie z telefonu nadawcy i odbiorcy. Pod warunkiem, że wycofanie nastąpi w ciągu dziesięciu minut od wysyłki – poinformował serwis TechCrunch.
0 0 0 0 0 15.11.2018IAB Mixx Awards & Conference 2018 wkrótceNajbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione 28 listopada podczas IAB Mixx Conference. Konferencja poprzedzi rozdanie nagród IAB Mixx Awards.
0 7 0 0 0 15.11.2018Laureaci 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMSZnamy zwycięzcę 19. edycji Galerii Plakatu AMS. W tym roku konkursowi przyświecało hasło: „Jedz ostrożnie”. Laureatem został Michał Łącki. Ponadto jury wyróżniło sześć prac.
3 0 0 0 0 15.11.2018Hiphopowy bit w październiku na YouTube. YouTube Ads LeaderboardW październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop. Cztery miejsca zestawienia należą do piwa EB i „Projektu Tymczasem”. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły.
0 1 0 0 0 15.11.2018Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesianiaAktywiści Greenpeace USA przygotowali gigantyczne ciastko Oreo o smaku wylesiania. Instalacja pojawiła się 13 listopada przed globalną siedzibą firmy Mondelez, do której należy ta marka.
0 3 0 0 0 15.11.20181/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis32% specjalistów marketingu w Polsce nie stosuje dopasowanych do swoich potrzeb wskaźników KPI – wynika z badania „Global Outcomes 2018”, zrealizowanego przez Xaxis (GroupM). Na świecie natomiast nie stosuje ich 13 proc. brand managerów.