Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii nawiązuje do ograniczeń czasu pandemii
  • 0
  • 9
8.07.2020

Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii nawiązuje do ograniczeń czasu pandemii

Stowarzyszenie Otwarte Klatki broniące praw zwierząt rozpoczęło kampanię OOH. Porównuje w niej ograniczenia związane z pandemią do sytuacji zwierząt hodowlanych.

Pomysł na komunikację powstał w wyniku ostatnich doświadczeń związanych z epidemią koronawirusa, czyli w czasie, kiedy ludzie przekonali się, w jakim stopniu niewola, zakazy i ograniczenia, których doznają, wpływają na ich życie. Mając za sobą te doświadczenia, lepiej niż kiedykolwiek rozumieją, co czują zwierzęta hodowlane pozbawiane dokładnie tego, za czym przyszło nam tęsknić – uważa organizacja. Efektem tego podejścia jest kampania outdoorowa, która ruszyła z początkiem lipca.

Ekspozycja kreacji jest możliwa dzięki współpracy Stowarzyszenia Otwarte Klatki z AMS i Clear Channel, które udostępniły nieodpłatnie swoje nośniki OOH. Strategię komunikacji stworzyła pro bono agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) w ramach inicjatywy Starcom4Good. Projekt jest częścią kampanii „Frankenkurczak”, która ma na celu poprawę warunków chowu kurczaków brojlerów.

  • 9
Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki walczy o poprawę warunków chowu kurczaków brojlerów

7 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2020

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.