Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii nawiązuje do ograniczeń czasu pandemii
  • 0
  • 9
8.07.2020

Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii nawiązuje do ograniczeń czasu pandemii

Stowarzyszenie Otwarte Klatki broniące praw zwierząt rozpoczęło kampanię OOH. Porównuje w niej ograniczenia związane z pandemią do sytuacji zwierząt hodowlanych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2020

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.