Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021
  • 0
  • 1
19.01.2021

Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania prelekcji do piętnastej edycji Forum IAB, która odbędzie się 9 i 10 czerwca. Temat przewodni to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2021

Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” Meetrics

Po korzystnym dla reklamy wzroście wykorzystania mediów w II kwartale 2020 r. wskaźniki widoczności reklam display w IV kwartale ponownie spadły. Obecnie sięgają 53%. Wskaźniki widoczności reklam wideo wyniosły 73% w IV kwartale, co oznacza spadek o 2 punkty procentowe w ciągu trzech miesięcy. To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics.