Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś - Marketing przy Kawie
Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś
  • 0
  • 2
19.01.2021

Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś

Ruszyła ogólnopolska kampania sklepu z ubraniami, butami i dodatkami Moliera2.com z udziałem Julii Suryś. Kreacje eksponowane są w kilkudziesięciu lokalizacjach wielkoformatowych w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2021

18 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
18.01.2021

Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” Meetrics

Po korzystnym dla reklamy wzroście wykorzystania mediów w II kwartale 2020 r. wskaźniki widoczności reklam display w IV kwartale ponownie spadły. Obecnie sięgają 53%. Wskaźniki widoczności reklam wideo wyniosły 73% w IV kwartale, co oznacza spadek o 2 punkty procentowe w ciągu trzech miesięcy. To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics.