Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś
  • 0
  • 2
19.01.2021

Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś

Ruszyła ogólnopolska kampania sklepu z ubraniami, butami i dodatkami Moliera2.com z udziałem Julii Suryś. Kreacje eksponowane są w kilkudziesięciu lokalizacjach wielkoformatowych w całej Polsce.

Nowa kampania ma być spotkaniem najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. Julia Suryś jest modelką oraz tancerką. Zdjęcia wizerunkowe zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która postawiła na czarno-białą estetykę.

Kreacje eksponowane są na kilkudziesięciu nośnikach wielkoformatowych w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Wyselekcjonowane lokalizacje mają charakter najazdowy i są usytuowane przy skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną, co powoduje, że czas postrzegania jest maksymalnie wydłużony.

Kampania realizowana jest również na nośnikach cyfrowych w największych centrach biznesowych w Polsce oraz na peronach Dworca Centralnego w Warszawie. Jej realizacją zajęła się firma Braughman Group Media.

  • 2
Moliera2.com

Julia Suryś twarzą kampanii marki Moliera2.com

19 stycznia 2021

18 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2021

Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” Meetrics

Po korzystnym dla reklamy wzroście wykorzystania mediów w II kwartale 2020 r. wskaźniki widoczności reklam display w IV kwartale ponownie spadły. Obecnie sięgają 53%. Wskaźniki widoczności reklam wideo wyniosły 73% w IV kwartale, co oznacza spadek o 2 punkty procentowe w ciągu trzech miesięcy. To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics.