- 0
- 2
Kampania Moliera2.com z udziałem Julii Suryś
Ruszyła ogólnopolska kampania sklepu z ubraniami, butami i dodatkami Moliera2.com z udziałem Julii Suryś. Kreacje eksponowane są w kilkudziesięciu lokalizacjach wielkoformatowych w całej Polsce.
Nowa kampania ma być spotkaniem najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. Julia Suryś jest modelką oraz tancerką. Zdjęcia wizerunkowe zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która postawiła na czarno-białą estetykę.
Kreacje eksponowane są na kilkudziesięciu nośnikach wielkoformatowych w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Wyselekcjonowane lokalizacje mają charakter najazdowy i są usytuowane przy skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną, co powoduje, że czas postrzegania jest maksymalnie wydłużony.
Kampania realizowana jest również na nośnikach cyfrowych w największych centrach biznesowych w Polsce oraz na peronach Dworca Centralnego w Warszawie. Jej realizacją zajęła się firma Braughman Group Media.
- 2