Król mycia rączek liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020 r.
  • 3
  • 1
19.01.2021

Król mycia rączek liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020 r.

Reklama ketchupów Kotlin z Piotrem Cyrwusem jako Królem mycia rączek, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów szczególną popularnością cieszyło się też wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę.

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem. Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król mycia rączek, czyli reklama ketchupów Kotlin „Król mycia rączek feat. Kotlin – mycie rączek, wielki powrót”. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach, stworzyła agencja Feeders Agency. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga „Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE. Samsung Polska”. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE. Dzięki niemu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki Ikea – „Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt. Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu.

Marka zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana. Prezentuje też produkty, które mogą pomóc prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Reklamę adaptowała agencja VMLY&R. Zakup mediów: dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s „Świętuj w najlepszym towarzystwie”. Wideo w rytm przeboju „Can’t take my eyes off of you” przedstawia świętującą rodzinę.

Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki „Biedronka – niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja Duda Polska.

  • 1
Króla mycia rączek

Króla mycia rączek królem YouTube w grudniu

19 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2021

Ponad 4 mln zł kary dla Profi Credit Polska

Za krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy. Niesłusznie naliczała też opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.

18 stycznia 2021