- 3
- 1
Król mycia rączek liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020 r.
Reklama ketchupów Kotlin z Piotrem Cyrwusem jako Królem mycia rączek, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów szczególną popularnością cieszyło się też wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę.
W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem. Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król mycia rączek, czyli reklama ketchupów Kotlin „Król mycia rączek feat. Kotlin – mycie rączek, wielki powrót”. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach, stworzyła agencja Feeders Agency. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga „Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE. Samsung Polska”. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE. Dzięki niemu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.
Na podium nie zabrakło także reklamy marki Ikea – „Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt. Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu.
Marka zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana. Prezentuje też produkty, które mogą pomóc prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Reklamę adaptowała agencja VMLY&R. Zakup mediów: dom mediowy Wavemaker.
Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s „Świętuj w najlepszym towarzystwie”. Wideo w rytm przeboju „Can’t take my eyes off of you” przedstawia świętującą rodzinę.
Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki „Biedronka – niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja Duda Polska.
- 1