Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 1
18.12.2020

Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard

W listopadzie spośród reklam zamieszczonych na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Weeks w tej sieci sklepów. Internauci klikali też spot Ketchupu Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama X-komu z okazji 18. urodzin marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54806 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2020

Celebryci w kampanii Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich pokazują wzruszające chwile z dziadkami

Znane osoby wzięły udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także: Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.

17 grudnia 2020