Obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym. Badanie Salesforce
  • 0
  • 1
27.03.2018

Obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym. Badanie Salesforce

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji. Takie m.in. są wnioski z międzynarodowego badania Salesforce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2018

26 marca 2018