Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?
Facebook w opałach (fot. Pixabay)

Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?

Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Akcje Facebooka straciły w kilka dni 50 mld dolarów, a więc tyle, ile wynosi wartość całej firmy Tesla. Po przeprosinach Marka Zuckerberga kurs nieco się odbił, ale firma nadal ma kłopoty. Czy na oburzeniu użytkowników się skończy? A może z Facebooka odejdą reklamodawcy?

„Jesteśmy odpowiedzialni za ochronę Waszych danych. Jeśli nie potrafimy tego robić, to nie zasługujemy na to, by Wam służyć” – napisał w poście z 21 marca Mark Zuckerberg. Jego przemyślenia publikowane na Facebooku, zwykle optymistyczne i swobodne, tym razem były pełne powagi.

„Pracowałem nad tym, żeby zrozumieć, co dokładnie się stało, oraz żeby zyskać pewność, że nie stanie się to kolejny raz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się