Obecnie co najmniej jedna trzecia internautów blokuje reklamy. W takich warunkach korzystanie z formatów display zaczyna przypominać przemawianie do opustoszałej widowni. Kosztowne i frustrujące... Co możemy zrobić, żeby częściowo odzyskać utracone przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie użytkowników?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydawcy i reklamodawcy, którzy nie chcą rezygnować z kampanii display, nie muszą być skazani na walkę z narzędziami blokującymi. Według ubiegłorocznego badania IAB 78% użytkowników adblocków w Polsce dopuszcza różne formy komunikacji reklamowej. 27% badanych stosuje białe listy, czyli wyjątki od stosowania formuły blokującej, a także zgadza się na nieinwazyjne formaty reklamowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.