Liczby mówią same za siebie. Od stycznia 2010 roku przez cztery kolejne lata liczba użytkowników, których zirytowały internetowe „reklamy pływające” (buttony, bannery itd.), wzrosła z 20 mln do 144 mln. Globalne firmy technologiczne zarabiające na reklamie online są zaniepokojone, a triumfy święci AdBlock.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak doniósł na początku lutego „Financial Times”, Google, Amazon i Microsoft podpisały cichą umowę z niemiecką firmą Eyeo, właścicielem AdBlocka Plus. Trzej giganci zapłacą, aby reklamy wyświetlane na ich stronach nie były blokowane przez system. Według przecieków Eyeo dostanie 30% zysków, jakie przyniosą odblokowane reklamy.
Pierwszą w historii reklamę w Internecie sprzedano we wrześniu 1993 roku kancelarii prawnej z Doliny Krzemowej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.