2 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na Spotify - Marketing przy Kawie
2 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na Spotify
  • 0
  • 0
27.03.2018

2 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na Spotify

Spotify ujawnił, że 2 mln internautów korzystało z jego bezpłatnej wersji, używając nieautoryzowanych aplikacji blokujących reklamy. W związku z tym firma zrewidowała kluczowe wskaźniki za 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55868 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2018