„Dobra energia dla każdego biznesu” – ruszyła kolejna kampania marki Columbus
  • 2
  • 1
14.05.2021

„Dobra energia dla każdego biznesu” – ruszyła kolejna kampania marki Columbus

Hodowca kaktusów, właścicielki serwisu wulkanizacyjnego i szkoły baletowej, założyciel spa dla zwierząt i miłośnik rowerów prowadzący własny serwis – co ich łączy? Wszyscy są bohaterami kampanii marki Columbus skierowanej do właścicieli małych i średnich biznesów.

Dostawca fotowoltaiki w kampanii pokazuje, jakie korzyści daje instalacja fotowoltaiczna małym i średnim przedsiębiorcom. Na potrzeby komunikacji stworzono pięć kreacji z właścicielami niewielkich biznesów, którzy korzystają z instalacji PV. Bohater każdego filmu opowiada, z jakich powodów zdecydował się na energię ze słońca i dlaczego to dla niego ważne. Wszystko odbywa się w lekkiej, humorystycznej konwencji, znanej z wcześniejszych reklam Columbusa.

Panuje przekonanie, że instalacja fotowoltaiczna to dobre rozwiązanie dla prywatnego domu lub dużego przedsiębiorstwa, które posiada wielkie obiekty, jak hale produkcyjne czy magazynowe. Tymczasem wśród naszych klientów jest sporo mikroprzedsiębiorców czy średnich firm, które prowadzą działalność we własnym domu. Poprzez naszą nową kampanię chcemy dotrzeć właśnie do takich przedsiębiorców, pokazać im możliwości, jakie daje fotowoltaika i zwrócić uwagę na oszczędności, które przynosi taka inwestycja – tłumaczy Bartłomiej Solner, dyrektor strategii sprzedaży B2B w Columbus Energy.

Pierwsze materiały wideo w ramach kampanii są już dostępne w kanałach społecznościowych marki. Kolejne trzy będą ukazywały się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Kampanię łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo przygotował dział marketingu Columbusa we współpracy z partnerami.

  • 1
„Dobra energia dla każdego biznesu” – tak Columbus mówi o energii fotowoltaicznej

„Dobra energia dla każdego biznesu” – tak Columbus mówi o energii fotowoltaicznej

14 maja 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2021

Nagrody AdRetail dla najpopularniejszych wydawców gazetek i katalogów promocyjnych wręczone

W IV edycji programu AdRetail Inspirio spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. Sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono Lego, Selgrosa, Castoramę, Avon, Lidla, Kaufland, Empik, Media Expert, PoloMarket oraz Żabkę. Przyznano również specjalne wyróżnienia dla Biedronki i sieci Leroy Merlin.