0 1 0 0 0 1.10.2023UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals za manipulacje i dark patternsMiały być darmowe próbki suplementów, a przychodziły rachunki za roczny zapas produktu wraz z subskrypcją. Za takie praktyki UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals. Sankcje finansowe objęły także osobę zarządzającą spółką.
1 1 0 0 0 1.10.2023Oskar Cyms gościnnie w reklamie Plusa na KartęPlus przygotował nowy spot promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim promocję „Tu i teraz aż 400 GB na początek”.
0 1 0 0 0 1.10.2023Podział obowiązków w polskich domach – badanie IRCenterJak wygląda współdzielenie obowiązków domowych? Według badania IRCenter dla marki Sidolux prawie 90% Polaków uważa, że dom to przestrzeń wspólna. O jej czystość powinien dbać każdy.
1 4 0 0 0 1.10.2023„What is left to discover?” – globalna kampania marki Jack Wolfskin z udziałem Martyny WojciechowskiejJack Wolfskin w kampanii „What is left to Discover?” przygotował sześć reklam. Wzięli w nich udział globalni ambasadorzy marki, członkowie Discovery Team. Są wśród nich Martyna Wojciechowska, Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer, Anna Heupel oraz Gürel Sahin.
0 1 0 0 0 1.10.2023Amazon rozpoczął globalny przetarg mediowy. Budżet szacowany na 5 mld dol.Amazon, jeden z największych reklamodawców świata, rozpoczął przetarg mediowy. Globalny budżet to około 5 mld dol. Dotychczas połowa tej kwoty przypadała na dom mediowy Mediabrands – szacuje firma badawcza COMvergence.
0 2 0 0 0 30.09.2023Żużlowiec Bartosz Zmarzlik ambasadorem 4FŻużlowiec Bartosz Zmarzlik został ambasadorem 4F. To pierwsza współpraca z przedstawicielem motosportu dla marki sportowej, która stworzyła kolekcje m.in. polskich olimpijczyków, skoczków narciarskich i lekkoatletów.
0 1 0 0 0 29.09.2023XX edycja konkursu KTR – znamy nominowanychPonadstuosobowe jury oceniało 1141 prac nadesłanych przez 283 firmy w jubileuszowej XX edycji KTR. Jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
0 5 0 0 0 29.09.2023Ukazał się raport „E-commerce w Polsce 2023”Odsetek polskich internautów, którzy kupują online, rośnie. Obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu „E-commerce w Polsce 2023” przyjrzeli się również zjawisku social commerce.
1 1 0 0 0 28.09.2023Kampania Philipsa na 19 europejskich rynków stworzona w PolscePhilips rusza z kampanią odświeżonej linii produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ. Spoty w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z tej serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą.
0 3 0 0 0 28.09.2023 Materiał PartneraEkologiczna magia odmienia biznes: od ekspozycji do wnętrzaW dziedzinie marketingu i organizacji wydarzeń utrzymanie kroku z trendami jest kluczowe. Wyobraź sobie partnera, który łączy kreatywność, ekologie i architektoniczne cuda, które zostawiają trwałe wrażenie. Oto Pachamama – innowator w projektowaniu wydarzeń i targów.