1 1 0 0 0 25.08.2022Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & ShouldersW nowej kampanii marki Head & Shoulders należącej do Procter & Gamble występuje Marcin Prokop. Dziennikarz TVN wciela się w spocie w kilka różnych postaci.
0 1 0 0 0 24.08.2022Marka Curly rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social mediaMarka chrupek orzechowych Curly rozstrzygnęła w czerwcu przetarg na obsługę w mediach społecznościowych. Wygrała agencja Hand Made, która obsługuje kanały social media marki.
0 1 0 0 0 24.08.2022Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna LewandowskaMarka Phlov by Anna Lewandowska zmienia identyfikację wizualną oferty produktowej. Opakowania kosmetyków zyskają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Zbiega się to z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow.
1 1 0 0 0 23.08.2022Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacieDentsu oferuje wirtualne postacie, które marki mogą wykorzystywać na platformach cyfrowych. Całość oparta jest na technologiach motion capture i live-streaming znanych z filmów i gier.
1 1 0 0 0 23.08.2022Carlsberg w nowym spocie świętuje 30 lat sponsoringu Liverpool FCCarlsberg jest sponsorem angielskiego klubu Liverpool FC od 1992 r. Z okazji okrągłej rocznicy przygotował spot, który pokazuje historię współpracy obu marek z perspektywy klienta lokalnego pubu.
0 1 0 0 0 23.08.2022Uniqlo otworzy pop-up store w WarszawieMarka odzieżowa Uniqlo przygotowuje się do otwarcia sklepu w formule pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki w Polsce. Otwarcie zaplanowane jest na jesień br.
0 1 0 0 0 23.08.2022Gry wideo ulubioną rozrywką młodzieży – badanie Bain & CompanyMłodzież w wieku 13–17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym social media czy oglądanie seriali – wynika z globalnego sondażu Bain & Company. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte na metaverse niż osoby nieco starsze.
1 1 0 0 0 23.08.2022Nowa kampania reklamowa sklepów Maxi ZooKampania sklepów dla zwierząt Maxi Zoo promuje aplikację mobilną. Spot telewizyjny przedstawia typową sytuację zakupową.
1 1 0 0 0 22.08.2022Konkurs „Idealny Duet KFC”. Nagrodą są klapki Kubota z logo KFCKFC rozpoczyna współpracę z marką Kubota. W ogłoszonym konkursie nagrodą są klapki sygnowane logo KFC. Limitowana seria liczy 400 par.
0 0 0 0 0 22.08.2022Nowa strategia sieci kawiarni Etno CafePo gruntownym remoncie otwarto właśnie kawiarnię Etno Cafe w apartamentowcu Ovo Wrocław. Nowa odsłona zbiegła się ze zmianą strategii firmy.