Frisco odświeża wizerunek nową kampanią - Marketing przy Kawie
Frisco odświeża wizerunek nową kampanią i identyfikacją wizualną
  • 2
  • 1
9.10.2023

Frisco odświeża wizerunek nową kampanią i identyfikacją wizualną

Wystartowała kampania sklepu spożywczego online Frisco, której celem jest odświeżenie wizerunku i pozycjonowania marki. Podkreśla, że to sklep online dla wszystkich, który umożliwia „zakupy na Twoich zasadach” – tak jak chcesz, gdzie i kiedy chcesz. Nowe pozycjonowanie ma wspierać odświeżona identyfikacja wizualna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 października 2023