0 0 0 0 0 12.07.2019Amazon Music najszybciej rosnącym serwisem do streamingu muzyki w minionym rokuAmazon Music zyskuje subskrybentów szybciej niż konkurencyjne Spotify, Apple czy Google. Liczba osób korzystających z aplikacji giganta e-commerce wzrosła w ubiegłym roku o około 70%.
0 3 0 0 0 12.07.2019Jak jeździć bezpiecznie na autostradzie – przypomina w kampanii Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa DrogowegoW 2018 r. na polskich autostradach doszło do 434 wypadków, w których zginęły 52 osoby, a 636 zostało rannych. Dlatego Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczyna kampanię edukacyjną „Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste”. Jej celem jest przypomnienie o trzech zasadach zwiększających bezpieczeństwo.
0 2 0 0 0 12.07.2019Rich Energy rozwiązuje umowę sponsorską z zespołem Haas F1 z powodu słabych wyników. Nieoficjalnie chodzi o problemy prawne firmyFirma Rich Energy rozwiązała umowę sponsorską z Haas – amerykańskim zespołem Formuły 1. Powodem mają być słabe wyniki teamu. Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o problemy prawne sponsora.
0 1 0 0 1 11.07.2019Zakupy w polskich domach – kto decyduje, a kto kupuje? Mindshare Polska z badaniem na temat decyzyjności zakupowejMaksymalnie 20% osób decydujących o zakupie nie dokonuje tego zakupu osobiście. Z kolei większość decyzji zakupowych podejmuje jedna osoba. W polskich gospodarstwach domowych jest to najczęściej kobieta, choć są kategorie, w których to mężczyźni mają najważniejszy głos – pokazuje badanie Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 11.07.2019STS oficjalnym sponsorem Zagłębia LubinZagłębie Lubin i bukmacher STS podpisali umowę. Firma będzie oficjalnym sponsorem oraz bukmacherem Miedziowych, a jej logo pojawi się na rękawkach koszulek zawodników. Kontrakt obowiązuje przez kolejne 2 lata, czyli do czerwca 2021 r.
0 1 0 0 0 11.07.2019PepsiCo powierza Welcome Digital obsługę internetową Pepsi i Mirindy w Europie Środkowo-WschodniejW przetargu na obsługę marek Pepsi oraz Mirinda w regionie East Europe (EER) wygrała agencja Welcome Digital.
0 1 0 0 1 11.07.2019Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na InstagramieMarka odzieżowa Diesel z okazji przypadającego w czerwcu Pride Month stworzyła tęczową kolekcję. Straciła przez to 14 tys. obserwujących na Instagramie. Teraz dziękuje osobom, które przestały obserwować jej profil.
0 7 0 0 0 11.07.2019Wrocławskie krasnale „buntują się przeciwko wymieraniu”. Akcja Extinction Rebellion PolskaOkoło 200 rozsianych po Wrocławiu krasnali przywdziało logo z czarną klepsydrą – symbol organizacji Extinction Rebellion. Ma to być protest przeciwko „szóstemu masowemu wymieraniu gatunków, będącemu skutkiem przewidzianego przez naukowców kryzysu klimatycznego”.
0 7 0 0 0 11.07.2019Polski Internet w czerwcu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2019 r. wyniosła ogółem 28 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,2 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 4 0 0 0 11.07.2019Samsung promuje „lodówki idealne”Samsung rozpoczął kampanię reklamową lodówek. W spocie podkreśla ich różnorodność i dopasowanie do potrzeb konsumentów.