0 0 0 0 1 18.10.2019Drożej w kasie niż przy półce. Ceny w Biedronce pod lupą UOKiKDrożej w kasie niż wskazuje na to cena umieszczona przy towarze oraz brak informacji o cenie przy produkcie na półce – to zarzuty UOKiK wobec Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka. Ze skarg konsumentów i ustaleń Inspekcji Handlowej wynika, że takie sytuacje nie są rzadkością w tej sieci. Za nieuczciwe praktyki przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.
1 2 0 0 0 18.10.2019KFC oferuje subskrypcję na skrzydełka z kurczakaKFC w Stanach Zjednoczonych promuje skrzydełka z kurczaka, sugerując, że zamiłowanie amerykańskiego konsumenta do usług subskrypcyjnych nie zna granic. Marka przygotowała ofertę za 75 dol.
0 1 0 0 0 18.10.2019H&M Group uruchamia second handyH&M Group nabyła 70% udziałów w Sellpy – start-upie umożliwiającym odsprzedawanie używanej odzieży. Koncern od początku 2019 r. testuje w Szwecji sklepy z odzieżą z drugiej ręki.
1 0 0 0 0 18.10.2019„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagęTechnologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą z sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi.
0 0 0 0 0 18.10.201964% pracowników bardziej ufa robotom niż swoim przełożonym – pokazuje badanie Oracle i Future WorkplaceLudzie bardziej ufają robotom niż swoim przełożonym – to wniosek z drugiego dorocznego badania „AI at Work”, przeprowadzonego przez Oracle i firmę Future Workplace. Według raportu sztuczna inteligencja zmieniła relację między ludźmi i technologią w miejscu pracy. Zmieniła także rolę działów kadr i ich kierownictwa w przyciąganiu, zatrzymywaniu i rozwoju wykwalifikowanych pracowników.
0 2 0 0 0 18.10.2019Krzysztof Piątek ambasadorem kampanii charytatywnej „Woda, która pomaga” Kingi PienińskiejDo charytatywnej kampanii „Woda, która pomaga”, organizowanej przez markę wody mineralnej Kinga Pienińska (Oshee), dołączył piłkarz Krzysztof Piątek. Jako ambasador akcji uczestniczy w działaniach mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce.
0 1 0 0 0 18.10.2019Muzyczna Autostrada WielkopolskaGdy czas spędzony w samochodzie umila dobra muzyka, podróż przebiega zdecydowanie szybciej i przyjemniej. Dlatego Autostrada Wielkopolska wraz z kierowcami stworzyła „Autostradową listę przebojów”, która ma pomóc odprężyć się w czasie jazdy i zachować potrzebną koncentrację.
0 2 0 0 0 17.10.2019Hyundai Motor Group zostaje z Havas MediaW przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i Kia należących do Hyundai Motor Group zwyciężył Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obronił budżet mediowy tych marek.
0 1 0 0 0 17.10.2019Wisła Kraków wchodzi w e-sport z nowym sponsoremWisła Kraków wchodzi w e-sport. Barwy Białej Gwiazdy reprezentować będą zawodnicy rywalizujący w „FIFA 20” oraz „Counter-Strike: Global Offensive”. Sponsorem tytularnym nowej sekcji jest krakowska firma All in! Games, która jest też partnerem biznesowym klubu.
0 1 0 0 0 17.10.2019Apple, Google i Amazon ponownie na podium rankingu Interbrand 2019Interbrand opublikował jubileuszowy ranking Best Global Brands. W 20. edycji zestawienia na podium, podobnie jak przed rokiem, znalazły się Apple, Google i Amazon.