0 7 0 21.04.2020W Warszawie powstały murale z pozytywnym przekazem – pokrzepienie w czasach pandemiiNa ulicach Warszawy pojawiły się cztery murale niosące pozytywny przekaz jej mieszkańcom. Inicjatorem akcji i wykonawcą jest Good Looking Studio, znane z ręcznie malowanych murali reklamowych i artystycznych.
0 1 0 21.04.2020Kampania promocyjna miejskich organizacji turystycznych „City Will Wait”„City Will Wait” to hasło, pod którym cztery metropolitalne organizacje turystyczne – w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi – prowadzą działania związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez obecną pandemię koronawirusa. Działania koncentrują się na promocji miast w sferze online.
0 4 0 21.04.2020Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją „Gdy to się skończy”21 kwietnia Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczęły kampanię „Gdy to się skończy”. Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz w Internecie.
0 2 0 21.04.2020Wavemaker: telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w Sieci oglądamy globalnieNa rynkach CEE największymi hitami serialowymi pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają w swoich krajach po 30–50% udziału w czasie oglądania. Świat masowych produkcji telewizyjnych nie przenika się mocno z serialowymi hitami Internetu. W Sieci wszystkie kraje regionu w 2019 r. były zapatrzone w „Grę o tron” i „Stranger Things” – pokazuje analiza Wavemakera zrealizowana we współpracy m.in. z Parrot Analytics.
0 1 0 20.04.2020NBA i Microsoft ogłaszają partnerstwo, które ma przedefiniować i spersonalizować doświadczenia fanówMicrosoft został oficjalnym partnerem technologicznym NBA. Firmy razem stworzą platformę skierowaną bezpośrednio do konsumentów. Ma ona zapewnić nowe doświadczenia związane z angażowaniem fanów oraz ulepszone możliwości przesyłania strumieniowego dzięki sztucznej inteligencji.
0 1 0 20.04.2020P&G przyspiesza z marketingiem w dobie pandemii. „To nie jest czas na ucieczkę”W trakcie pandemii koronawirusa reklamodawcy stają przed pytaniem: wydawać czy nie. Procter & Gamble zdecydował się na to pierwsze. Motywuje to potrzebą zachowania mentalnej dostępności swoich marek w czasach, gdy ich fizyczna dostępność może być ograniczona.
1 3 0 20.04.2020„Żonkile” – Seweryn, Kurdej-Szatan, Wellman, Podsiadło i Zalewski w akcji Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”Po raz ósmy Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin” zachęcało do udziału w akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Upamiętnia ona wybuch powstania w getcie warszawskim 19 kwietnia 1943 r. W tym roku do grona ambasadorów dołączyli: Andrzej Seweryn, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota Wellman, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski oraz wolontariusze.
0 1 0 20.04.2020Online Experience – wspólna oferta Havas Media Group i Ministry of CreativityHavas Sports & Entertainment (Havas Media Group) i agencja Ministry of Creativity łączą siły we wspólnym kreatywnym projekcie. Startują z ofertą Online Experience.
0 1 0 20.04.2020Nowa struktura regionalna Dentsu w EuropieW Dentsu Aegis Network EMEA (Europa i Bliski Wschód) ogłoszono nową strukturę geograficzną. Oddziały należące do dawnego klastra NCE (kraje nordyckie i Europa Centralna) zostają rozdysponowane na trzy nowe sektory, począwszy od 1 maja 2020 r.
0 1 0 20.04.2020Powstała AdsOne – agencja wspierająca polskie e-commerce w sprzedaży na platformach marketplaceRuszyła agencja AdsOne. Oferuje budowę sprzedaży na globalnych platformach marketplace, takich jak Amazon, eBay czy Ozon. Jej założycielami są Paweł Mazurek (country manager Data Insight), Michał Michałowski (senior partner KDK) oraz Grzegorz Kowalski (managing director 360 Lab).