Aliganza i Kerris Group nawiązały partnerstwo strategiczne
  • 0
  • 1
22.10.2019

Aliganza i Kerris Group nawiązały partnerstwo strategiczne

Aliganza oraz Kerris Group nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Podpisały ze sobą umowę na czas nieokreślony.

W ramach nawiązanego partnerstwa firmy prowadzą stałą współpracę przy realizacji działań przetargowych oraz obsługi dla firm z sektorów beauty i fashion.

Aliganza świadczy usługi z obszaru komunikacji marketingowej, obejmujące:

  • relacje z mediami i influencerami,
  • usługi kreatywne,
  • narzędzia internetowe,
  • consulting,
  • produkcję wydarzeń.

Z kolei Kerris Group odpowiada za realizację działań digital marketingowych, w szczególności za:

  • tworzenie stron internetowych,
  • zakup mediów,
  • pozycjonowanie (SEO),
  • obsługę programistyczną.

Do tej pory Aliganza i Kerris Group współpracowały przy obsłudze klientów takich jak CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa i Prael.

Pierwszy raz mieliśmy przyjemność pracować z Aliganzą w 2014 r., kiedy stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową agencji. Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki wspierające realizację celów marketingowych marek.

Po pięciu latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa. Wierzę, że przyniesie ono wymierne korzyści dla naszych klientów i obu firm – powiedział Ignacy Bochiński, partner Kerris Group.

Kerris Group prowadzi również stałą obsługę Aliganzy w zakresie SEO. Ponadto zaprojektowała i wdrożyła jej obecną stronę internetową. Jej kolorystykę agencja może samodzielnie dostosowywać do obecnych trendów dzięki jednej z zaprojektowanych funkcji systemu.

Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas Kerris jako sprawdzony partner przez ostatnie lata. Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house w Aliganzie.

Połączenie naszego know how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla klientów Aliganzy, jak i Kerris – mówi Anna Wiatr, CEO Aliganzy.

  • 1

Aliganza i Kerris Group nawiązały partnerstwo strategiczne

 

22 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2019

RODO: rok obowiązywania w branży internetowej. Raport IAB Polska

Przepisy RODO istotnie zmieniły sposób funkcjonowania firm internetowych i realizowanych przez nie procesów biznesowych. Dotyczy to również wykorzystywanych platform technologicznych oraz architektury danych, poprzez które zbierane, przechowywane i zarządzane są dane osobowe. Raport przygotowany przez ekspertów IAB Polska zawiera szerokie podsumowanie funkcjonowania przepisów po pierwszym roku, interpretacje oraz dobre praktyki RODO w branży internetowej.