Lufthansa w centrach handlowych ustawia fotobudki i przekonuje, że podróże zmieniają życie
  • 0
  • 2
23.10.2019

Lufthansa w centrach handlowych ustawia fotobudki i przekonuje, że podróże zmieniają życie

W dwóch centrach handlowych – w Warszawie oraz Krakowie – pojawiły się specjalne strefy Lufthansy. Znajdują się w nich fotobudki, w których odwiedzający mogą stworzyć albumy zdjęciowe na tle panoramy Lofotów, Meksyku i Nowego Jorku. W kampanię zaangażowani są m.in. aktorka Monika Mrozowska i szef kuchni Pascal Brodnicki.

Każdy zainteresowany może stworzyć album w formie flipbooka na tle jednego z trzech malowniczych miejsc. Fotobudka Lufthansy była otwarta w Galerii Bonarka w Krakowie od 16 do 19 października. W warszawskiej Galerii Westfield Arkadia pojawi się między 24 a 27 października 2019 r.

W Krakowie kampanię wspierała aktorka Monika Mrozowska. W ciągu czterech dni stworzono ponad 700 albumów zdjęciowych w formie flipbooków. Rozdano też prawie 3,5 tys. lizaków w kształcie samolotów Lufthansy. W Warszawie do udziału w akcji zachęcać będzie Pascal Brodnicki.

Kampania „Life Changing Places” prowadzona jest przez Lufthansę również w jej portach przesiadkowych. W Terminalu 1 na lotnisku we Frankfurcie oraz w Terminalu 2 w Monachium pasażerowie mogą wspomóc inicjatywy charytatywne organizacji Help Alliance.

Zaplanowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

  • 2

Fotobudka Lufthansy

22 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2019

RODO: rok obowiązywania w branży internetowej. Raport IAB Polska

Przepisy RODO istotnie zmieniły sposób funkcjonowania firm internetowych i realizowanych przez nie procesów biznesowych. Dotyczy to również wykorzystywanych platform technologicznych oraz architektury danych, poprzez które zbierane, przechowywane i zarządzane są dane osobowe. Raport przygotowany przez ekspertów IAB Polska zawiera szerokie podsumowanie funkcjonowania przepisów po pierwszym roku, interpretacje oraz dobre praktyki RODO w branży internetowej.