Zmień swoje życie z LufthansąZmień swoje życie z LufthansąZmień swoje życie z LufthansąZmień swoje życie z Lufthansą
Życie to podróż, więc podróżuj! – zachęcają linie lotnicze (fot. Lufthansa)

Zmień swoje życie z Lufthansą

Zmień swoje życie z Lufthansą
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy w zamian za obietnicę rozpoczęcia nowego życia w wymarzonym miejscu byłbyś skłonny zmienić imię? Takie pytanie zadała Lufthansa swoim szwedzkim klientom. Na przybranie imienia będącego kombinacją dwóch najpopularniejszych imion niemieckich zdecydowało się 42 Szwedów.

Kampania Lufthansy „Are you Klaus-Heidi?” to prawdopodobnie jedna z najdziwniejszych akcji minionego roku. Opierała się na przekonaniu twórców przedsięwzięcia, że Szwedzi kochają Berlin.

Układ zaproponowany przez Lufthansę, jednego z największych na świecie przewoźników lotniczych, był prosty. Obywatel Szwecji mógł zamieszkać w stolicy Niemiec w mierzącym 70m2 apartamencie opłaconym na rok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się