Czy w zamian za obietnicę rozpoczęcia nowego życia w wymarzonym miejscu byłbyś skłonny zmienić imię? Takie pytanie zadała Lufthansa swoim szwedzkim klientom. Na przybranie imienia będącego kombinacją dwóch najpopularniejszych imion niemieckich zdecydowało się 42 Szwedów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania Lufthansy „Are you Klaus-Heidi?” to prawdopodobnie jedna z najdziwniejszych akcji minionego roku. Opierała się na przekonaniu twórców przedsięwzięcia, że Szwedzi kochają Berlin.
Układ zaproponowany przez Lufthansę, jednego z największych na świecie przewoźników lotniczych, był prosty. Obywatel Szwecji mógł zamieszkać w stolicy Niemiec w mierzącym 70m2 apartamencie opłaconym na rok.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.