Aktorzy Teatru Kamienica w teledysku promującym spektakl „Blef”
  • 1
  • 1
5.09.2019

Aktorzy Teatru Kamienica w teledysku promującym spektakl „Blef”

Warszawski Teatr Kamienica otwiera sezon 2019/2020. Z końcem września zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą teatralną ramówkę. Teraz opublikował w Internecie utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.

Marcin Perchuć, Ilona Wrońska, Jan Wieczorkowski, Maciej Wierzbicki oraz pozostali aktorzy sztuki „Blef” wystąpili w teledysku, który ma promować tę sztukę o korporacji. Głosów do muzycznej produkcji użyczyła pozostała część obsady. To Katarzyna Ankudowicz, której warsztat wokalny publiczność mogła poznać choćby w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”, a także Kamil Kula i Adam Serowaniec.

Pomysł zrodził się tak naprawdę z możliwości. Mając ekipę wspaniałych aktorów, studio nagrań, kostiumy i wszelkie zasoby techniczne, jakimi dysponuje Teatr Kamienica, szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Angażując się w tę produkcję, chcieliśmy trafić do młodszej grupy naszych widzów. Dla nich standardowe formy promocji przyjęte w branży kulturalnej są już zbyt pospolite.

Największym wyzwaniem tego projektu było zgranie wszystkich osób potrzebnych na planie oraz ich ograniczenia czasowe: aktorów, realizatorów etc. Bo trzeba pamiętać, że utwór i teledysk nagrywaliśmy w czasie wakacyjnym – mówi Patrycja Pawlik, manager PR i komunikacji marketingowej teatru.

Produkcją filmową na zlecenie Teatru Kamienica zajęła się Empaya Film, natomiast stroną muzyczną Mateusz Śliwa wraz ze Studiem Kamienica. Premierę teledysku poprzedzała emisja w social media specjalnych teaserów. Przedstawiały one sylwetki aktorów i jednocześnie nawiązywały do fabuły spektaklu. Uzupełnieniem teledysku jest kampania outdoorowa oraz internetowa.

  • 1

Teatr Kamienica promuje swój „Blef”

5 września 2019

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2019

Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”

Ikea wystartowała z kampanią będącą początkiem całorocznej linii kreatywnej. Potrzeby mieszkania czy domu niejednokrotnie stawiane są niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Tymczasem marka skupia się na ukazaniu korzyści z inwestowania w urządzenie wnętrza. W produkty, które podnoszą codzienny komfort życia i sprawiają, że mieszkanie czy dom stają się miejscem prawdziwego odpoczynku. Wszystko to zgodnie z ideą „Wnętrze się odwdzięcza”.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2019

Procter & Gamble i National Geographic ze wspólnym serialem dokumentalnym o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ludzkość

Powstał sześcioodcinkowy serial dokumentalny wyprodukowany przez National Geographic i Procter & Gamble we współpracy z Global Citizen i RadicalMedia. Podejmuje on temat najtrudniejszych wyzwań, z jakimi mierzy się ludzkość. W serialu występują m.in.: Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas.