She – marka mocnych alkoholi dla kobiet. BZK Alco wybrało agencję, która wprowadzi ją na rynek
  • 0
  • 1
5.09.2019

She – marka mocnych alkoholi dla kobiet. BZK Alco wybrało agencję, która wprowadzi ją na rynek

Najnowsza propozycja w portfolio BZK Alco nosi nazwę She. To linia alkoholi stworzona dla kobiet. Za strategię komunikację, działania w Internecie, social media (w tym influencer marketing) oraz in-store odpowiada agencja H2O Creative. She to kolejna marka, której obsługę producent powierzył tej agencji.

She ma być swoistym ukłonem w stronę współczesnych kobiet, które ponad rywalizację stawiają przyjaźń i kooperację. Ma to być propozycja dla niezależnych, pewnych siebie i nowoczesnych pań, które gustują w mocniejszych alkoholach i szukają bardziej wyrafinowanej oferty.

U podstaw pozycjonowania marki leży idea fempowerment. Dzisiaj to już nie trend, lecz ruch społeczny, który propaguje siłę kobiet. Niestety w dzisiejszym świecie rywalizacja między kobietami coraz częściej zastępuje kooperację. To smutne, ale nikt tak nie potrafi dopiec kobiecie, jak druga kobieta.

Tymczasem to, co daje nam największą moc zmiany rzeczywistości, to kobieca solidarność. Dzięki spotkaniom z innymi kobietami możemy połączyć siły, inspirować się wzajemnie i razem tworzyć niezwykłe rzeczy. Rodzina alkoholi She powstała właśnie z myślą o integracji kobiet i propagowaniu mocy kobiecych spotkań – mówi Karolina Stanisławska, strategy manager w H2O Creative.

Obok kobiecej przebojowości marka w komunikacji będzie kłaść nacisk na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie. Alkohol to towarzysz nadający momentom wyjątkowości i charakteru.

Alkohole mocne dedykowane stricte kobietom to nisza, która na polskim rynku wciąż nie jest zagospodarowana. Można zatem powiedzieć, że She to pionierka w tym segmencie. Wierzymy, że współczesne Polki z zadowoleniem i otwartością przyjmą nową propozycję. Łączy ona w sobie wszystko to, co do tej pory nie było dostępne: moc i delikatność smaku.

To taka mała czarna – pasująca zawsze i na każdą okazję, a jednocześnie z ponadczasową klasą. Jesteśmy pewni, że tak jak do tej pory zaproponowana przez H2O Creative strategia przyniesie spodziewane efekty i uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę – komentuje Joanna Wodarska, brand manager BZK Alco.

W skład linii She wchodzi wódka czysta o mocy 40% oraz likiery w trzech odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w czarnej butelce z matowego szkła.

BZK Alco należy do grupy przetwórstwa rolnego, w skład której wchodzą takie podmioty jak Bakoma, Bakoma-Bis, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra, Bioagra-Oil oraz Staoil.

  • 1

She – wódka i likiery dla kobiet

5 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2019

Procter & Gamble i National Geographic ze wspólnym serialem dokumentalnym o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ludzkość

Powstał sześcioodcinkowy serial dokumentalny wyprodukowany przez National Geographic i Procter & Gamble we współpracy z Global Citizen i RadicalMedia. Podejmuje on temat najtrudniejszych wyzwań, z jakimi mierzy się ludzkość. W serialu występują m.in.: Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas.