„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka
Na sukces spektaklu pracują również PR-owcy teatru (fot. Pixabay)

„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka

„PR na afiszu” – o promocji teatru słów kilka
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

W 2015 roku przypada 250. rocznica powstania teatru publicznego w Polsce. Z tej okazji we wrześniu – miesiącu, w którym rozpoczyna się teatralny sezon – uczestnicy 19. spotkania z cyklu Komu Komunikacja rozmawiali o promocji teatru.

Zebrani mogli porównać, jak działania public relations prowadzi instytucja z wieloletnią tradycją, a jak istniejący od dekady lokalny teatr. Dowiedzieli się też, jak promuje się prawdopodobnie najmniejsza scena w Polsce oraz czego dziennikarze piszący o kulturze oczekują od PR-owców, którzy pracują dla teatrów.
Teatr Stu i jego PR
Rozpoczynający właśnie 50.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się