0 11 0 1.04.2020Branża odzieżowa zwiększa aktywność reklamową. Analiza GemiusaOgłoszony w marcu stan epidemii i związane z nim ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej w oczywisty sposób wymusiły na wielu firmach modyfikację dotychczasowych działań marketingowych. Gemius przyjrzał się zmianom w aktywności reklamowej poszczególnych branż na przestrzeni sześciu tygodni – od 10 lutego do 22 marca 2020 r.
0 1 0 1.04.2020Black Red White nawiązuje współpracę ze Świeżą Bazylią w zakresie PRW marcu 2020 r. firma Black Red White rozpoczęła współpracę z agencją Świeża Bazylia PR & Event. Firma zajmie się działaniami komunikacyjnymi z zakresu media relations i zarządzania kryzysowego.
0 1 0 1.04.2020Ruszyła inżynierska akcja pomocy służbie zdrowia„Covid Challenge” – to nazwa akcji skierowanej do polskich inżynierów, innowacyjnych firm i studentów, której współorganizatorami są Planet Partners oraz Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN. Jej głównym celem jest stworzenie prostych, możliwych do szybkiego wdrożenia narzędzi i metod działania dla szpitali i placówek medycznych.
0 1 0 31.03.2020Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG MediabrandsPandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum na tę trudną sytuację szukają w mediach. IPG Mediabrands przeprowadziło badanie zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii. Analizie poddano wpływ stanu zagrożenia na życie i zwyczaje Polaków, oczekiwania wobec władz państwowych, instytucji oraz mediów.
1 1 0 31.03.2020Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domuPlus rozpoczął kampanię reklamową oferty na kartę z bonusowymi GB po każdym doładowaniu i bezpłatnym transferem na Facebooku, Messengerze oraz Viberze. Spot oglądać można w telewizji.
1 1 0 31.03.2020Radosław Kotarski nagrał we własnym domu reklamę Banku MillenniumW nowej reklamie Banku Millennium Radosław Kotarski zachęca do bezpiecznego bankowania z domu. Zgodnie z ideą #zostanwdomu nakręcił spot samodzielnie w domowym zaciszu.
0 2 1 31.03.2020Andrzej Duda założył konto na TikTokuPrezydent Andrzej Duda założył konto na TikToku. W swoim pierwszym filmie promuje turniej e-sportowy „Grarantanna Cup” przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji.
0 1 0 31.03.2020Polregio podpisało umowę z Partner of PromotionPrzewoźnik pasażerski Polregio podpisał umowę na kompleksową obsługę PR z Partner of Promotion. W ramach działań agencja zajmie się m.in. opracowaniem nowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz wsparciem biura prasowego.
0 1 0 31.03.2020Łódzkie murale mówią, jak przetrwać pandemięNa oficjalnym facebookowym profilu Łodzi ukazał się film, w którym ożywione miejskie murale mówią, jak przetrwać pandemię.
1 2 0 31.03.2020Coca-Cola wstrzymuje działania reklamoweZ początkiem kwietnia Coca-Cola zawiesi do odwołania wszelkie działania reklamowe. Firma, jej rozlewcy i fundacja w Atlancie przeznaczy też 120 mln dol. na walkę z pandemią.