Czemu Jaś Wędrowniczek nie miałby stać się Janeczką? Zabawa w zamiany płci staje się dla marek odświeżającym i prospołecznym ćwiczeniem... Które przy okazji może być bardzo opłacalne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Johnnie Walker dokonuje swoistego rebrandingu – i to jakiego! W miejsce znanego na całym świecie Jasia Wędrowniczka pojawia się kobieta – Jane Walker.
To doskonały moment na taką zmianę
W Stanach Zjednoczonych zaczyna się miesiąc kobiecej historii (Women’s History Month), a na całym świecie obchodzony jest Dzień Kobiet. W dobie równouprawnienia i głośnych akcji #metoo Johnny/Jane zgrabnie promują obraz marki zaangażowanej społecznie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.