Podsumowanie kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”
  • 0
  • 1
1.02.2019

Podsumowanie kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”

Kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” dobiegła końca. Samorząd województwa wielkopolskiego oraz agencja Chromatique podsumowują jej efekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47322 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2019

Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy Wavemaker

Ponad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.

31 stycznia 2019