Nowy smak Coca-Coli pomogła stworzyć AI - Marketing przy Kawie
AI pomogła stworzyć nowy smak Coca-Coli
  • 1
  • 2
13.09.2023

AI pomogła stworzyć nowy smak Coca-Coli

Coca-Cola wprowadziła na rynek limitowaną edycję Coca-Coli Y3000 Zero Sugar. Reklamuje ją jako „pierwszy futurystyczny smak współtworzony przez ludzką i sztuczną inteligencję Coca-Coli”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 września 2023