0 3 0 0 0 18.07.2022Ubraniomat marki 4F stanął w KrakowieW automatycznym urządzeniu można zostawić używane ubrania. Ubraniomat stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. To część strategii 4F Change i efekt współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania. Przekazując ubrania, klienci centrum handlowego wspierają Fundację 4F Pomaga.
1 1 0 0 0 18.07.2022Ruszyła nowa kampania marki Bravera ControlCelem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy docelowej borykającej się z problemem przedwczesnego wytrysku oraz mówienie o problemie w sposób przystępny, z przymrużeniem oka.
0 1 0 0 0 18.07.2022Ruszyły zgłoszenia do YouTube Works Awards 2022To druga edycja konkursu organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube.
0 1 0 0 0 18.07.2022Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL. Wygrała agencja ArtegenceOd lipca agencja Artegence obsługuje markę Żywiec w zakresie komunikacji BTL. Agencja wdraża także nową witrynę internetową Męskie Granie.
2 1 0 0 0 18.07.2022Raper Otsochodzi w nowej kampanii piwa Heineken SilverHeineken rozpoczął kampanię z udziałem rapera Otsochodzi. Od 18 lipca w serii krótkich spotów pojawia się on z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce.
0 1 0 0 0 18.07.2022Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT przez zeskanowanie kodu QR z ekranuAmerykański spot marki Kia przedstawia generowane w 3D postacie z kolekcji NFT Dead Army Skeleton Klub. Odbiorcy mogą zeskanować telefonami widoczny na ekranie kod QR i w ten sposób uzyskać NFT (non-fungible token). Kampania promuje model Kia Soul 2023.
0 1 0 0 0 15.07.2022Szansa na fejm na ekranach LED z lodami KoralWystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. Obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki. Na tych samych ekranach obok spotów pojawią się bowiem zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej „QuickSlick i fejm masz w mig”.
0 1 0 0 0 15.07.2022PKN Orlen testuje usługę wideobotaW ramach programu Orlen Skylight Accelerator koncern uruchomił nowy projekt pilotażowy – usługę wideobota. Rozwiązanie zachęca klientów odwiedzających stacje paliw do aktywacji programu Mikroflota. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach Orlen w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.
0 1 0 0 1 15.07.2022Kosmetyki do makijażu Ingrid Cosmetics współtworzone przez Team X w sieci Rossmann16 lipca do sieci drogerii Rossmann wejdzie nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Ingrid, stworzonych we współpracy z Team X – grupą popularnych influencerek.
1 1 0 0 0 15.07.2022Wakacyjna kampania „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie”Ruszyła telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie". Słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.