Kampania dotycząca alienacji rodzicielskiej - Marketing przy Kawie
„Mamo, nie zabraniaj mi kochać taty” – kampania dotycząca alienacji rodzicielskiej
  • 1
  • 1
12.09.2023

„Mamo, nie zabraniaj mi kochać taty” – kampania dotycząca alienacji rodzicielskiej

Fundacja Kocham Cię Tato prowadzi kampanię dotyczącą alienacji rodzicielskiej. W najnowszym spocie pokazuje w formie etiudy tanecznej walkę rodziców w obecności dziecka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 września 2023