W Dzień Matki powiedz to z nienawiściąW Dzień Matki powiedz to z nienawiściąW Dzień Matki powiedz to z nienawiściąW Dzień Matki powiedz to z nienawiścią
Marka wspierająca jedną ze stron sporu automatycznie obraża stronę przeciwną (fot. źr. Fathers4Justice)

W Dzień Matki powiedz to z nienawiścią

W Dzień Matki powiedz to z nienawiścią
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Manifestacja mężczyzn stojących nago przed londyńskim sklepem Marks & Spencer. Widać też plakat ze smutnym dzieckiem, którego ciało pokrywają napisy pełne nienawiści wobec mężczyzn. Zakazana kampania przygotowana przez stowarzyszenie dyskryminowanych ojców to efekt rosnącej rywalizacji o uwagę odbiorców pomiędzy organizacjami społecznymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja