Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią - Marketing przy Kawie
Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią – badanie ING
  • 0
  • 3
12.09.2023

Polacy chcą mieć kontrolę nad technologią – badanie ING

Polacy są otwarci na automatyzację i wyręczanie ich przez technologię w wielu obszarach życia. Pod warunkiem jednak, że mają nad nią poczucie kontroli. Badanie opinii na zlecenie ING Banku Śląskiego przeprowadziła agencja Minds & Roses.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55717 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 września 2023