AI – partner czy wróg PR? – badanie Dfusion - Marketing przy Kawie
AI – partner czy wróg PR? – badanie Dfusion
  • 0
  • 3
15.06.2023

AI – partner czy wróg PR? – badanie Dfusion

Blisko 70% ekspertów od komunikacji ma pozytywne nastawienie do AI, a 30% już dziś z niej korzysta. Zdecydowana większość bardziej niż bezrobocia z powodu AI obawia się dezinformacji. Tak wynika z badania Dfusion Communication.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2023

  • 1
  • 1
  • 0
14.06.2023

Pierwsze mieszkanie nie musi być dla teściowej – przekonują salony Agata

Ambasadorzy marki Agata – Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski znów wkraczają do akcji. Tym razem podpowiadają młodym klientom, jak najlepiej urządzić mieszkanie i jakie dodatki dobrać. W nowej reklamie telewizyjnej Gosia żartobliwie mówi, że pierwsze mieszkanie jest dla teściowej, drugie dla przyjaciół, a trzecie dla siebie. Marka podkreśla jednak, że już z pierwszego mieszkania można być zadowolonym.