0 1 0 26.01.2024Szymon Marciniak ambasadorem izotoników DrWittMiędzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak został ambasadorem linii izotoników marki DrWitt (Grupy Maspex).
0 1 0 26.01.2024Rodziny pod kreską – wyniki badania IQS Family PowerJedna na pięć rodzin z dziećmi w Polsce walczy o byt, a co druga funkcjonuje w modelu „od pierwszego do pierwszego”. Tak wynika z drugiej edycji badania syndykatowego Family Power agencji badawczej IQS.
0 1 0 26.01.2024Piwo po raz pierwszy w historii sponsorem igrzysk olimpijskichMiędzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i AB InBev nawiązały partnerstwo. Globalnym sponsorem igrzysk olimpijskich zostało bezalkoholowe piwo Corona Cero. Jest to pierwszy przypadek, gdy piwo sponsoruje IO.
1 10 0 26.01.2024„Kolej na zieloną energię” – nowy mural na podstacji Warszawa ZachodniaNa podstacji Warszawa Zachodnia PGE Energetyka Kolejowa, spółka z Grupy PGE, przygotowała specjalny mural w kształcie zielonego pociągu. Towarzyszy mu hasło „Kolej na zieloną energię”.
0 1 0 26.01.2024Cena nie jest kluczowa dla konsumentów – badanie EYZaufanie do marki i szeroka oferta są ważniejsze dla konsumentów niż cena. Zakupy offline nadal cieszą się popularnością. Pokazuje to badanie EY Retail Performance Ranking 2023.
0 1 0 26.01.2024Visa nawiązuje globalne partnerstwo z zespołami Red Bulla w Formule 1Firma Visa ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej z zespołami Red Bull w Formule 1. W ramach umowy Visa staje się globalnym partnerem zespołów i sponsoruje nowy zespół, który teraz będzie znany jako Visa Cash App RB, wcześniej działający pod nazwą Scuderia Alpha Tauri.
0 1 0 25.01.2024Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w Q3 2023 – wyniki IAB Polska/PwC AdExPo trzech kwartałach 2023 r. wydatki na reklamę online utrzymały dotychczasową dynamikę wzrostu. Ich wartość zwiększyła się o 600 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Tempo rozwojowe wyniosło 12,5%, a całkowita wartość wydatków prawie 5,4 mld zł.
0 3 0 25.01.2024Bartosz Ostałowski ambasadorem Monster EnergyKierowca driftingowy Bartosz Ostałowski został ambasadorem marki napojów energetycznych Monster Energy.
0 1 0 25.01.2024Trendy zakupowe młodych Polaków w mediach społecznościowych – raport Future MindRaport „Młodzi vs mobile” pokazuje, że co piąty młody Polak dokonuje zakupów inspirowanych rekomendacjami w social mediach. Rośnie wpływ social commerce.
0 2 0 25.01.2024Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logoPepsi wprowadza na sklepowe półki napoje w opakowaniach z nową identyfikacją wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 r. Równolegle do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.