2 2 0 0 0 18.05.2023Kampania wizerunkowa rowerów elektrycznych KrossKampania marki Kross prezentuje rowery elektryczne dostępne dzięki finansowaniu z odroczonym terminem płatności. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, przygotowano także kreacje do działań w internecie.
2 6 0 0 0 18.05.2023Rzeźby odsłaniające przyszłość w kampanii ŠkodyTa dekada to czas transformacji marki Škoda w kierunku mobilności neutralnej pod względem emisji CO2. Proces ten przedstawiony został za pomocą sześciu rzeźb rzeczywistych rozmiarów. Powstały one w ramach projektu zapowiadającego nową gamę pojazdów elektrycznych Škody.
0 1 0 0 0 18.05.2023„Kobiety za kierownicę” – międzynarodowa kampania BoltaBolt ruszył z międzynarodową kampanią. Otwierający ją film pokazuje kobiety rozmawiające o stereotypach, z jakimi mierzą się jako kierowcy.
0 1 0 0 0 18.05.2023Value Media przejmuje od Starcomu obsługę mediową marki FoxyBudżet marketingowy marki Foxy od domu mediowego Starcom przejęło Value Media. Zajmie się budowaniem strategii marki oraz planowania mediów.
1 1 0 0 0 18.05.2023Kolejna marka piwa krytykowana. Miller Lite oskarżany o brak wrażliwości wobec mężczyznAmerykański spot piwa Miller Lite (Molson Coors) z okazji Miesiąca Historii Kobiet oskarżono o podsycanie podziałów w duchu woke i niesprawiedliwe traktowanie mężczyzn. Właściciel marki tłumaczy, że spot miał cel społeczny wyrażony w humorystyczny sposób.
0 7 0 0 0 18.05.2023G-Shock ogłasza współpracę z raperem Januszem WalczukiemMarka zegarków G-Shock nawiązuje współpracę z idolem generacji Z – raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-Shock 4.0 oraz Built Different.
0 3 0 0 1 17.05.2023W Kielcach studenci uniwersytetu mają MajonezaliaZamiast juwenaliów studenci Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach mają Majonezalia. To efekt współpracy uczelni z producentem Majonezu Kieleckiego, WSP „Społem”.
0 4 0 0 0 17.05.2023Magnifico z linią plakatów na rzecz wsparcia społeczności LGBT+Zespół kreatywny Magnifico Marketing & PR Consultants stworzył linię plakatów związanych ze społecznością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Część dochodu ze sprzedaży kolorowych kolaży zostanie przekazana fundacji Cicha Tęcza.
0 1 0 0 0 17.05.2023SM Mlekpol rozpoczęła współpracę z agencją OpublikowaniOd kwietnia swoje działania z zakresu public relations Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol powierzyła agencji Opublikowani. Do jej zadań należą: realizacja strategii komunikacyjnej spółdzielni, prowadzenie biura prasowego oraz kontakt z dziennikarzami.
0 1 0 0 0 17.05.2023Canon Polska rozpoczął współpracę z agencją Clue PRCanon Polska powierzył agencji Clue PR obsługę public relations. Agencja odpowiada za realizację działań komunikacyjnych produktów i usług B2B oraz komunikację korporacyjną marki.