0 1 0 0 0 30.08.2021Klienci coraz częściej będą wybierać reklamacje przez Facebooka – pokazuje badanie On Board Think Kong40 proc. Polaków uważa, że reklamacja zgłoszona przez facebookową stronę firmy może być sprawniej załatwiona niż ta zgłoszona przez infolinię czy formularze na stronach WWW. Z badania agencji marketingowej On Board Think Kong wynika też, że najczęściej kontakt przez social media preferują najmłodsi klienci.
0 1 0 0 0 30.08.2021Hubert Hurkacz wybrał do obsługi PubliconZ początkiem sierpnia Hubert Hurkacz powierzył agencji Publicon prowadzenie działań w obszarze media relations, social media i relacji ze sponsorami. Firma będzie współpracowała z agencją IMG, która odpowiada za komunikację tenisisty na rynkach zagranicznych.
2 4 0 0 0 30.08.2021Pan Kogut promuje wędliny drobiowe Z Kurnej Półki Cedrobu„Czasami myślisz, że to nic złego, ale wtedy pojawia się on...” – tak marka Cedrob zapowiada nowego superbohatera promującego wędliny drobiowe Z Kurnej Półki. Brand hero pojawił się 30 sierpnia w reklamach telewizyjnych, prasowych oraz internetowych.
0 1 0 0 0 30.08.2021Przedłużono przyjmowanie zgłoszeń do IAB Mixx Awards 2021Przedłużono przyjmowanie zgłoszeń do IAB Mixx Awards 2021. Do udziału w konkursie można zgłosić się do 6 września do godz. 23:59.
1 1 0 0 0 30.08.2021Kampania reklamowa radiowej Trójki – „Nie odwracamy kota ogonem”Agencja Promocji Polskiego Radia we współpracy z Programem Trzecim Polskiego Radia przygotowała spot promocyjny pt. „Nie odwracamy kota ogonem”. Kampania teaserowa realizowana w telewizji oraz w Internecie potrwa do 5 września.
0 5 0 0 0 29.08.2021Spotify nagrało piosenki dla dyrektorów marketingu swoich największych reklamodawcówW kampanii „A Song for every CMO” Spotify wyraża uznanie dla pięciu dyrektorów marketingu swoich najbardziej rozpoznawalnych reklamodawców. Każda piosenka ma spersonalizowany tytuł, tekst i okładkę. Jest też nagrana w innym stylu muzycznym. Od rapu, przez synth-pop z lat dziewięćdziesiątych, country, aż po alternatywny rock.
3 1 0 0 0 27.08.2021Kampania rebrandingowa Plusa, Polsatu i Polsat Box – nowa odsłonaRozpoczął się kolejny etap kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus. Tym razem każda z kluczowych marek – Plus, Polsat i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) – promowana jest oddzielnym spotem. Każdy prezentuje to, co dla danej marki jest najbardziej charakterystyczne. Wspólnym motywem kampanii jest nowe hasło przewodnie „Ty rządzisz”.
0 7 0 0 0 27.08.202114 edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves już 3 wrześniaW tym roku festiwal odbędzie się w Toruniu po raz czternasty. Wyjątkowo w okrojonym kształcie ze względu na trwającą nadal pandemię i wywołany przez nią kryzys ekonomiczny. Tematem tegorocznej edycji konkursu było „Zawirusowanie nieprawdą. Jak odnaleźć drogę w nawale sprzeczności, chaosie i niepewności?”.
0 1 0 0 0 27.08.2021Ruszył konkurs Poster Play dla projektantów i projektantek grafiki użytkowejSTGU oraz OOHlife.org zapraszają do udziału w międzynarodowym konkursie graficznym w ramach projektu Poster Play. W konkursie należy stworzyć maksymalnie 8-sekundowe wideo przeznaczone do prezentacji w przestrzeni publicznej na nośnikach LCD. Prace mają stać się częścią wystawy poszukującej nowej estetyki reklamy.
0 4 0 0 0 27.08.2021Zdjęcia sportowców z niepełnosprawnościami w kampanii fundacji Kulawa WarszawaW centrum Warszawy można zobaczyć kampanię „Po pierwsze jestem sportowcem” Fundacji Kulawa Warszawa. Składają się na nią zdjęcia sportowców z niepełnosprawnościami umieszczone na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania potrwa 2 tygodnie.