1 1 0 15.10.2024Animowane zwierzęta w kolejnej kampanii „W środowisku Pracuj.pl”Animowane spoty Pracuj.pl stanowią rozwinięcie wcześniejszych działań. Zapraszają widzów do świata zwierząt, które symbolizują różne zawody, potrzeby i doświadczenia pracowników.
1 3 0 15.10.2024Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne z nowym logoWydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne po blisko pięćdziesięciu latach zmieniają swoje logo. Ma to być symboliczny początek nowego rozdziału w historii firmy.
0 10 0 15.10.2024Fielmann świętuje muralami 25-lecie w PolsceMarka salonów optycznych Fielmann obchodzi 25-lecie obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie.
0 1 0 15.10.2024Amerykańscy reklamodawcy zaoszczędzili 10 mld dol. na zmniejszeniu ad fraudówW 2023 r. reklamodawcy zaoszczędzili 10,8 mld dol. dzięki lepszemu wykrywaniu fałszywych emisji reklam (tzw. ad fraud) – wynika z badania Trustworthy Accountability Group (TAG), organizacji utworzonej przez IAB i Association of National Advertisers.
2 5 0 15.10.2024„Nowy kształt chrupania” – kampania Przysnacków i fake OOH z influencerkamiRuszyła kampania Snack Festival – nowej linii produktów marki Przysnacki. W promującej ją kampanii marka wykorzystuje fake OOH.
0 1 0 15.10.2024Mural Lubelli z efektem motion powstał w WarszawieW październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11 zobaczyć można mural marki Lubella. Stanowi on część kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji.
2 4 0 15.10.2024„Najsmaczniejsze Oreo ever” – kampania ciastek o zmienionej recepturzeReceptura ciastek Oreo uległa zmianie. Zawierają więcej kakao i mniej cukru. Podkreśla to kampania wraz z towarzyszącymi jej aktywacjami lokalnymi, fake OOH i współpracą z Vito Bambino.
1 4 0 15.10.2024Mata na muralach EA Sports FC 25 w dwóch polskich miastachRaper Mata jest ambasadorem gry EA Sports FC 25 w Polsce. W ramach współpracy powstały dwa murale z artystą. Jeden w Warszawie przy Rondzie ONZ, drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem.
1 2 0 14.10.2024„Moja firma za to płaci. A Twoja?” – rusza kampania Medicover SportMedicover Sport uruchomił kampanię zachęcającą pracodawców do zakupów pakietów sportowych dla pracowników. Pracownikom pokazuje, że są pracodawcy, którzy takie pakiety wykupili.
0 1 0 14.10.2024Już w listopadzie startuje Semio Academy by Semiotic SolutionsJuż 8 listopada rusza w Warszawie kurs otwarty Semio Academy. Pozwoli na lepsze zarządzanie badaniami semiokulturowymi, łączenie semiotyki z innymi działaniami i badaniami, jak i prowadzenie własnych analiz na potrzeby firmy. Kurs trwa jeden miesiąc i obejmuje 32 godziny lekcyjne.