1 6 0 0 0 23.01.2023Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seksSpot marki prezerwatyw Skyn pokazuje serię scen stylizowanych na domowe nagrania erotyczne par. Zamazanie niektórych fragmentów ma wzbudzić dyskusję nad cenzurą w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 21.01.2023Nowy spot kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Dzięcielina, świerzop, gryka…Tak jak w świecie przyrody niezaprzeczalna jest ciągła zmienność, tak i język podlega zmianom – nieustannym, nieuchronnym i zazwyczaj nieświadomym dla jego użytkowników. To – paradoksalnie – jednocześnie i oczywiste, i zaskakujące. Ale takim samym zmianom podlegamy przecież my: jego użytkownicy, dysponenci i twórcy zarazem.
0 1 0 0 0 21.01.2023Lush otwiera sklep stacjonarny w WarszawieRok po uruchomieniu polskiego sklepu internetowego marka kosmetyków Lush rusza ze sprzedażą stacjonarną w naszym kraju. Drzwi sklepu marki w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otworzą się w piątek 17 lutego o godzinie 15:00.
0 1 0 0 0 20.01.2023„Dobro nie zna granic!” – można zgłaszać firmy w konkursie Dobroczyńca RokuDo 10 lutego można zgłaszać firmy do 26. edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Szansę na nagrodę mają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i fundacje utworzone przez firmy zaangażowane m.in. w pomoc uchodźcom i Ukrainie, wspierające działania na rzecz lokalnych społeczności, zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska oraz angażujące pracowników w wolontariat. Hasło tegorocznej edycji to „Dobro nie zna granic!”.
1 1 0 0 0 19.01.2023McDonald’s stworzył reklamę, w której uniesienie brwi na wzór złotych łuków sygnalizuje ochotę na jedzenieNowy brytyjski spot McDonald's nie pokazuje hamburgerów, frytek ani samych lokali tej sieci. Zamiast tego buduje skojarzenia kształtu złotych łuków w logo marki z hashtagiem #RaiseYourArches. Oznacza on podnoszone brwi, które sygnalizują chęć przerwy i wyjścia na jedzenie.
0 1 0 0 0 19.01.2023Borowski i Kawa inwestują w Made in PR i wzmacniają obszar public relations w grupieWojciech Borowski, group CEO oraz Krzysztof Kawa, group CFO McCann Poland w sierpniu 2021 r. wykupili tę agencję. W styczniu 2022 zainwestowali w agencję z obszaru healthcare, a teraz wzmacniają sektor PR. Z początkiem tego roku do grupy dołączyła spółka Made in PR.
0 4 0 0 0 19.01.2023Ponad połowa Polaków deklaruje, że ma oszczędności – Payback Opinion PollAż 47% Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa pogorszyła się w ostatnim półroczu. Polacy nie spodziewają się również poprawy w najbliższej przyszłości. Ponad połowa Polaków przebadanych przez Payback deklaruje jednak, że ma oszczędności.
0 8 0 0 0 19.01.2023Połowa pokolenia Z może zaakceptować krótkoterminowe ograniczenia ekonomiczne dla zrównoważonej przyszłościPokolenie Z da decydentom czas na to, aby osiągnąć wzrost gospodarczy, jeżeli będą w stanie przedstawić przejrzysty cyfrowy plan na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości. Tak wynika z badania „Future Proof” Dell Technologies.
0 1 0 0 0 19.01.2023Sytuacja finansowa polskich seniorów nie jest taka zła, jak mogłoby się wydawaćDzień Babci i Dziadka daje pretekst, by pomyśleć o sytuacji finansowej polskich seniorów. Czy mamy przed oczami obraz starszej osoby, której z powodu niskiej emerytury czy renty? Której nie stać na leki i musi pożyczać pieniądze, by zapłacić rachunki? Jak pokazuje raport Intrum „European Consumer Payment Report 2022”, ten wizerunek jest prawdziwy tylko w połowie.
0 1 0 0 0 18.01.2023PZŁF ogłasza konkurs na nowe logoZałożony w 1921 r. Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego ogłasza konkurs na opracowanie nowego logotypu PZŁF.