Inflacja odczuwalna dla 71 proc. Polaków - Marketing przy Kawie
Inflacja odczuwalna dla 71 proc. Polaków – wyniki badania Mindshare Polska
  • 0
  • 1
14.06.2023

Inflacja odczuwalna dla 71 proc. Polaków – wyniki badania Mindshare Polska

Agencja mediowa Mindshare zbadała, jak wygląda inflacyjna codzienność Polaków. Najnowszy raport „Monitoring zmian w stylu życia” pokazuje, że nie tylko pandemia znacząco wpłynęła na zachowania i decyzje konsumentów. Aż 71 proc. badanych równie mocno odczuwa skutki inflacji. Jakie nawyki utrwalił COVID-19, a jakie nowe tendencje można zaobserwować?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2023