Pięć dni – tyle wystarczyło, by liczba użytkowników ChatGPT przekroczyła milion. Czasem „kilka dni” wystarczy, aby to, co niedawno było przełomowe, stało się staroświeckie. Eksperci firmy Ipsos sprawdzają, jakie są szanse, ograniczenia i zagrożenia dla branży badawczej.Spójrzmy na to tempo z odpowiedniej perspektywy. Nawet w erze błyskawicznego rozwoju internetu szał na ChatGPT jest zdumiewający. Dla porównania, Netflix potrzebował 3,5 roku, by dotrzeć do miliona użytkowników. Facebookowi zajęło to dziesięć miesięcy, Spotify – pięć, a Instagram przekroczył ten próg po półtora miesiąca. ChatGPT potrzebował jedynie pięciu dni! Dostrzeżenie potencjału narzędzia i obawa przed pozostaniem w tyle sprawiły, że ogromna liczba osób i firm zaczęła odkrywać jego możliwości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.