Wyniki pomiaru viewability na Samsung TV Plus - Marketing przy Kawie
Samsung Ads Europe i DoubleVerify ogłosiły wyniki pomiaru viewability
  • 0
  • 1
14.06.2023

Samsung Ads Europe i DoubleVerify ogłosiły wyniki pomiaru viewability

Samsung Ads Europe, reklamowa dywizja Samsunga oraz DoubleVerify, platforma zajmująca się pomiarem danych dotyczących mediów digital, ogłosiły wyniki pomiaru viewability CTV na Samsung TV Plus.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2023