W marketingu AI zaczyna rozdawać karty - Marketing przy Kawie
AI zmienia zasady gry w marketinguAI zmienia zasady gry w marketinguAI zmienia zasady gry w marketinguAI zmienia zasady gry w marketingu
Branżę marketingu i PR czekają duże zmiany w związku z AI (źr. il. Grupa Evry1)

AI zmienia zasady gry w marketingu

AI zmienia zasady gry w marketingu
Alicja Miazga

Alicja Miazga

-

marketing manager, Evry1

Alicja Miazga

Alicja Miazga

marketing manager
Evry1

Z zawodu projektant i „budowniczy” komunikacji, z wykształcenia i doświadczenia PR-owiec, marketingowiec z praktyki, dyplomowany UX z potrzeby rozwoju, project manager z nieuleczalnej tendencji do brania na siebie odpowiedzialności i dostarczania rezultatów.

Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Branża nie ucieknie od tego pytania, a decyduje o tym popularyzacja narzędzi wspieranych przez AI. Wyniki raportu pod patronatem Marketingu przy Kawie i Instytutu Badawczego IPC pokazują, jaki jest rzeczywisty wpływ sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja