1 2 0 0 0 15.12.2022Bukmacher Favbet z kampanią skierowaną do ukraińskich kibiców„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – bukmacher Favbet wzywa ukraińskich kibiców piłki nożnej do wspierania sojuszników Ukrainy biorących udział w mistrzostwach świata 2022.
0 1 0 0 0 15.12.2022Większość Polaków ograniczyła wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowychGalopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach domowych, Polacy coraz częściej wybierają zakupy online i sieci handlowe oferujące najniższe ceny.
2 3 0 0 0 15.12.2022„Reklamuję etycznie” – wnioski po konferencji„Dziś naukowy marketing nie daje konsumentom żadnych szans wolnego wyboru”. To umiarkowanie optymistyczny wniosek podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję etycznie”, pt. „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń”.
0 3 0 0 0 15.12.2022Reklama OOH skuteczna w działaniach długookresowych – wynika z analizy Publicis GroupeReklama Out-of-Home sprawdza się w działaniach długookresowych, a efektywność kampanii może być lepsza, gdy w media miksie znajdzie się OOH. Tak wynika z metaanalizy przeprowadzonej przez agencję Yotta (Publicis Groupe).
2 3 0 0 1 15.12.2022 Aktualizacja: 16:0027.12.2022Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci ŻabkaŻabka wkracza na rynek gier mobilnych. Projekt Żabu powstał na podstawie badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 r.
4 1 0 0 0 15.12.2022O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino – zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOneW Internecie konsumenci najchętniej rozmawiają o Biedronce. Tak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan – chociaż ten ostatni głównie w negatywnym kontekście. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.
0 1 0 0 0 14.12.2022Konsumenci w Polsce spodziewają się dalszego wzrostu cen paliw i mediów – Deloitte Global State of the Consumer TrackerNieznacznie zmalał odsetek konsumentów twierdzących, że nie poradzą sobie z nadchodzącymi zobowiązaniami. Więcej z nich jednak ocenia, że ich sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w ostatnim roku. Połowa odkłada na później poważniejsze wydatki – wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 0 0 14.12.2022Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzeniaWalka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata. Ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych. Coraz większe znaczenie mają też oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla połowy firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęci wprowadzania prawdziwej zmiany. Tak wynika z najnowszej edycji badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.
1 1 0 0 0 14.12.2022„Runners Aren’t Normal” – New Balance z kampanią modelu 990v6New Balance ogłosił wprowadzenie kolejnej wersji w kultowej serii butów sportowych 990. Towarzyszy temu kampania „Runners Aren't Normal”. Model Made in USA 990v6 nawiązuje do biegowych korzeni produktów marki, choć został wzbogacony o współczesne technologie.
1 1 0 0 0 14.12.2022„Bank dobrych serc” – PKO BP przekaże 1 mln zł na Domy Samotnej MatkiW świątecznej kampanii PKO BP zachęca do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Inicjując akcję, bank przeznacza na ten cel pierwszy 1 mln zł. W kampanii występuje dziecięcy zespół Małe TGD, który śpiewa swój największy hit „Góry do góry" w świątecznej aranżacji.