0 1 0 0 0 10.11.2021„Odpowiedzialny e-commerce 2021” – nowy raport e-IzbyIzba Gospodarki Elektronicznej przygotowała raport „Odpowiedzialny e-commerce”. To pierwsze w Polsce badanie dotyczące CSR i etyki w e-biznesie. Ponad połowa e-konsumentów przy wyborze sklepu internetowego bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
0 2 0 0 0 10.11.2021Nominacje do konkursu Kreatura ogłoszone. Kto powalczy o statuetkę?25 listopada odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe walczą o miano autorów najbardziej oryginalnych i nieszablonowych projektów w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki Kreatura 2021.
1 1 0 0 0 10.11.2021Piosenka Adele w świątecznej reklamie Amazona. Spot podkreśla rolę drobnych gestów w trudnych czasachAmazon rozpoczął globalną kampanię świąteczną „Kindness, the greatest gift”. Podkreśla w niej rolę drobnych gestów w czasach, gdy wielu młodych ludzi przeżywa smutek i napięcie. W spocie piosenkarka Adele przedpremierowo wykonuje utwór „Hold On” ze swojej najnowszej płyty.
0 1 0 0 0 9.11.2021Panasonic wybrał agencję do obsługi performanceMarka Panasonic wybrała agencję Tigers do działań performance dla działu heating and cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje działania na Facebooku, Google oraz display i wideo 360 stopni.
0 2 0 0 0 9.11.2021Remington z kampanią Zdrowa Głowa x #BądźSobąPoSwojemuMarka urządzeń do stylizacji włosów i brody Remington rozpoczęła kampanię Zdrowa Głowa x #BądźSobąPoSwojemu. Chce pomóc młodym ludziom mierzyć się z wyzwaniami codzienności. Częścią kampanii są zapisy na bezpłatne konsultacje psychologiczne dla młodzieży i młodych dorosłych.
0 8 0 0 0 9.11.2021Wyniki badania Mediapanel za październik 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej prezentujemy dane za październik 2020.
0 4 0 0 0 9.11.2021Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021. IAB Polska/PwC AdExWydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w drugim kwartale 2021 r. wzrosły o 340 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Przełożyło się to na indeks wzrostu na poziomie 28%. Dzięki temu w całym pierwszym półroczu nakłady na reklamę online osiągnęły wartość prawie 3 mld zł.
0 4 0 0 0 9.11.2021Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową serwisów lokalnych„Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie”, „Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie”. Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje „Wyborczej”. Kampania wizerunkowa ruszyła z początkiem listopada 2021 r. i potrwa do połowy grudnia.
0 1 0 0 0 8.11.2021Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmyCoca-Cola ogłosiła, że głównym partnerem jej globalnej sieci marketingowej będzie WPP. Holding pomoże w transformacji marketingu Coca-Coli. Do obsługi stworzył nowy zespół OpenX.
0 1 0 0 0 8.11.2021Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badaniaTo głównie mężczyźni wolą pracować w biurze. Tak wynika z badania firmy Dailyfruits „Biuro czy home office – jakie środowisko pracy preferują polscy pracownicy”. Aż 55% mężczyzn wybrało taką formę pracy, a jedynie 6% deklarowało, że woli home office. Jednocześnie 56% ankietowanych kobiet wybrało home office, a tylko 25% zadeklarowało, że woli pracę w biurze.