0 2 0 8.08.2023PLL Lot współpracują z kolejną polską firmą przy tworzeniu nowego produktu pokładowego8 sierpnia 2023 r. Polskie Linie Lotnicze Lot poinformowały o rozpoczęciu współpracy z marką kosmetyczną Phenomé. Pasażerowie lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzymują bawełniane kosmetyczki z haftowanym logo przewoźnika. Teraz znajdą się w nich m.in. miniaturowe produkty tej właśnie marki.
0 0 0 8.08.2023Exim Tours z nowym domem mediowym i agencją kreatywnąBiuro podróży Exim Tours kontynuuje rozwój w obszarze marketingu. Rozpoczyna współpracę z domem mediowym Dentsu X (Dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja Dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
0 1 0 8.08.2023Opłaty za niezamówione usługi – zarzuty prezesa UOKiK wobec UPC PolskaPrezes UOKiK postawił zarzuty UPC Polska, spółce grozi kara do 10 proc. obrotów. Klienci UPC zostali obciążeni opłatą za dodatkowe kanały telewizyjne i wyższą prędkość internetu, choć tych świadczeń nie zamawiali. Świadczenie nowych usług powinno odbywać się na wniosek lub za uprzednią zgodą konsumentów.
3 2 0 8.08.2023Przerobiona reklama z Cindy Crawford z lat 90. hitem na TikTokuSpot marki tequili z udziałem ikony lat 90., modelki Cindy Crawford zyskał wirusową popularność na TikToku. To parodia reklamy Pepsi z udziałem modelki z 1992 r.
0 1 0 7.08.2023Fuksiarz.pl sponsorem hiszpańskiej La LigaBukmacher Fuksiarz.pl ogłosił partnerstwo z hiszpańską ligą piłkarską La Liga. Partnerstwo z topową europejską ligą ma zachęcić konsumentów do korzystania z oferty Fuksiarza. Ma umożliwić także wyróżniające się na tle konkurencji kampanie reklamowe.
1 1 0 7.08.2023Bakalland startuje z kampanią „OdkryJESZ”, skierowaną do uczniów, studentów i aktywnych kobietGłównym celem kampanii jest odmłodzenie marki. Promuje batony Bakalland w nowych opakowaniach wśród przedstawicieli pokolenia Z – osób w przedziale wiekowym od 16 do 24 lat.
0 2 0 7.08.2023Ponad 118,6 mln zł długów – KRD podsumowuje sytuację branży reklamowejWedług danych Krajowego Rejestru Długów firmy z branży kreatywnej mają ponad 118,6 mln zł długów. Kontrahenci są im winni jeszcze więcej, bo niemal 126 mln zł.
0 1 0 7.08.2023Dwucyfrowy wzrost reklamy online po Q1 2023 – badanie IAB Polska/PwC AdExPo pierwszym kwartale 2023 r. wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 200 mln zł w ujęciu rdr. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła dzięki temu prawie 1,7 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 14%.
0 1 0 7.08.2023Poczta Polska założyła konto na TikToku7 sierpnia Poczta Polska oficjalnie uruchomiła swoje konto na platformie TikTok. Na profilu @pocztapolska_pocztex publikowane będą materiały łączące treści edukacyjne i rozrywkowe.
4 2 0 7.08.2023Drifter Bartosz Ostałowski w nowej kampanii Q Service CastrolMarka Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową. Występuje w niej Bartosz Ostałowski – jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Od 2018 r. jest ambasadorem marki.