Rynek motoryzacyjny powoli wraca do normalności, ale długo nie zapomni ciosu, jaki otrzymał w tym roku. Ucierpiały fabryki, cienko przędli dilerzy, straty odnotował rynek reklamowy. W tych warunkach doskonale widać było, kto się wycofuje, a kto korzysta z okazji i w trudnych czasach daje z siebie wszystko.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W marcu 2020 roku Polska zaczyna się zamykać. Gdy z półek znikają rolki papieru toaletowego, kupno samochodu ląduje daleko poza listą spraw niezbędnych. Importerzy pojazdów już wcześniej wiedzieli, że nadchodzą ciężkie czasy. Nowe modele, które miały być pokazywane na marcowym salonie samochodowym w Genewie, nie doczekały się swoich premier.
Nawet zresztą gdyby pojawiły się w ofercie, fabryki stały.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.