Sprzedają się rewelacyjnie, są trzonem oferty niemal każdego producenta, ale stają się z punktu widzenia branży coraz bardziej problematyczne. SUV-y, choć wszechstronne i oferujące iście sportowe osiągi, odbijają się czkawką importerom w Europie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oferta nadmuchanych Sport Utility Vehicles robi się imponująca. W przypadku Audi mówimy o rodzinie składającej się z Q2, Q3, Q5, Q7 i Q8. BMW, choć swoje auta nazywa nie utility, lecz activity, również ma sporo „podniesionych” samochodów. Marki szybko wyczuły niszę, którą zapełniły rozmaitymi odmianami inspirowanymi terenówkami. Volvo zauważyło, że to SUV-y z rodziny XC wyróżniły się w wynikach sprzedaży w 2019 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.