Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistościNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistościNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistościNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistości
Cztery kółka – najbezpieczniejsze znowu te kupione na własność (Infiniti Carigami, źr. Infiniti.com)

Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistości

Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistości
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Do rozpoczęcia pandemii branża motoryzacyjna jeszcze chyba nie przeżywała gorszego momentu. Koronawirus – problem, który zatrzymał najpierw największy rynek samochodowy świata – stał się zagadnieniem globalnym. Samochodów nie można wyprodukować, dilerzy muszą być online, a klienci skupiają się na tanich, używanych pojazdach.

Po raz pierwszy od czasów drugiej wojny światowej dziennikarze motoryzacyjni nie pojawili się w genewskich halach Palexpo. Koronawirus, który zamroził sprzedaż i produkcję aut w Chinach, pojawił się bardzo blisko „ziemi niczyjej”. Szwajcaria, bez znaczącego producenta, stanowiła od zawsze idealne pole do światowej rozgrywki na cztery kółka. Prezentacje na żywo zmieniły się w spotkania przez internet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się